Vinyl på NRK

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Morsom reportasje. Da denne butikken holdt hus borte i Markveien, betalte jeg 100,- kr for en LP jeg bare måtte ha. Det var Mötley Crües førsteugivelse, på deres egen label; Leathür Records.

For å si det slik; jeg tror ikke du får kjøpt denne platen for en hundrings noe sted i dag. Egentlig ikke dengang heller for den del... ;D
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
....Og er mitt andre hjem ;) ;) ;)....neida så ille er det vel ikke,men ja jeg er der hver uke,i allefall en gang, OOVK møtes der kommende Torsdag kl 18.00 forresten...vel møtt!

Mvh Espen
 

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Innlegg
2.755
Antall liker
489
Sted
Stockholm
havar skrev:
Morsom reportasje. Da denne butikken holdt hus borte i Markveien, betalte jeg 100,- kr for en LP jeg bare måtte ha. Det var Mötley Crües førsteugivelse, på deres egen label; Leathür Records.

For å si det slik; jeg tror ikke du får kjøpt denne platen for en hundrings noe sted i dag. Egentlig ikke dengang heller for den del... ;D
Utrolig!! ::)
 

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Cundis skrev:
havar skrev:
Morsom reportasje. Da denne butikken holdt hus borte i Markveien, betalte jeg 100,- kr for en LP jeg bare måtte ha. Det var Mötley Crües førsteugivelse, på deres egen label; Leathür Records.

For å si det slik; jeg tror ikke du får kjøpt denne platen for en hundrings noe sted i dag. Egentlig ikke dengang heller for den del... ;D
Utrolig!! ::)
Utrolig herlig, det var det det var. ;D Noen år senere, i den "nye" sjappa, kjøpte jeg Metallica "Master of Puppets" 7"-en fra Frankrike for 800,-, så da ble det litt kroner i kassa, og jeg fikk igjen OK samvittighet. 8)
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.973
Antall liker
11.814
Sted
Hus
Vært mye i den butikken gjennom de siste 14 årene. Fikk tak i Junipher Greene- Friendship i bra stand med signatur av lydtekniker til 800 spenn. Coveret var strøkent, men vinylene hadde en del peiskos. Kjørte de gjennom platevaskeren noen ganger, og de ble til slutt ganske så bra, og minimalt med riper viste det seg :D
 
Topp Bunn