Vinyl hos woodrand

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Nymotens eller ordentlig jazz?
    Vil definitivt si ordentlig, klassisk trio, trommer, bass og kornett. Jeg har knapt hørt ordet kornett siden jeg spilte i korps, og det er jo noen år siden...
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Nå har jeg et lite dilemma.
    Skal man skrive om opplevelser når de er helt ferske eller skal man gi sansene mulighet til å ro seg litt og late inntrykkene modne.
    Så er det klart også slik at det er mulig, om en usannsynlig at sanse inntrykkene er en smule farget av vertens raushet, også når det gjelder det drikkbare.
    Og bare så det er sagt det drikkbare sto helt klart til meget. Verten får selv fylle inn med druesort og årgang, det smakte.
    Men til sakens oppstart og utvikling. Jeg har lenge hat lyst til å få høre dette anlegget under noenlunde kontrollerte forhold.
    Sommerfester med OVK kan ikke på noen måte beskrives som kontrollerte forhold.
    I tillegg har det blitt en del utvikling i anlegget i det siste som gjorde nysgjerrigheten ennå større.
    Heldigvis traff jeg på Woody i en rett sivilisert samling nylig sammen med en svært musikk interessert kammerat og landsmann.
    Ikke gjorde det saken verre at kammeraten er veldig politisk interessert også og så muligheter til å prøve å skue litt under overflaten i norsk politikk.
    Woodrand er som kjent ikke akkurat vond og be, sagt som gjort dato ble satt.
    Jeg tenker at de fleste som snubler innom denne tråden er kjent med vertskapets fenomenale gjestfrihet og denne kvelden var i husets ånd.
    Den deiligste vinen og de mest underbare ostene ble servert sammen med delikate kjekser og brød.
    Praten og vitsinga satt løst og alle mulige politiske vinklinger ble dissekert. Men politikk i all ære, det var egentlig ikke derfor vi kom.
    Tiden var inne å flytte seg til sofaen, litt nærmer det imponerende skuet som dette anlegget er.
    Verten satte i gang en kavalkade av mesterlige musikalske fremføringer med tyngdepunkt på Jazz, noe som passet gjestene bra.
    Det bør tillegges at vi var innom flere typer musikk og anlegget fikk absolutt anledning til å strekke litt på beina.
    Det er vel nå det skal komme en passasje med mange beskrivelser, superlativer og sterke ord.
    Men akkurat nå føles det meningsløst, kan hende som jeg innledet med at inntrykkene må modne vi får se.
    Uansett, jeg velger å avslutte met ett ord og det er KOMPLETT.

    Takk til familien Woodrand at vi fikk komme og vi håper på gjentakelse.

    Ps. Du skylder meg Midnight suger
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Holder på med å varme opp til morgendagen. Kommer en delegasjon fra Hamar hit for en lytt. Som totning er jeg selvsagt grunnleggende skeptisk til folk fra feil side ta Mjøsa, men vi får satse på at de er edrue og blide på en søndag ;D Velkommen, karer!
    4CE7F3EC-E71C-4C9A-9541-EA8C083DAAA5.jpg


    1CF3B371-E325-49FC-8CE6-22EF2951FFFF.jpg
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Holder på med å varme opp til morgendagen. Kommer en delegasjon fra Hamar hit for en lytt. Som totning er jeg selvsagt grunnleggende skeptisk til folk fra feil side ta Mjøsa, men vi får satse på at de er edrue og blide på en søndag ;D Velkommen, karer!
    Vis vedlegget 478768

    Vis vedlegget 478769
    Øøøhhh Woody...
    Ær de noe rart vi drekk? Je har nemli vøri inne i storstaden i dag på Snarøya bændi køpp med juniorn, såm fikk glæe ta å banke noen oppblåste småbæruminger utpå isen. Dom ska itte komma her å komma her nei. Da vi fant dænna isbiten mella en høv mæ pelsklædde kvinnfolk, Teslaer å andre børstraktorer, så vise dæ sei at dom fader itte har rå tel å lage skøjtebaner mæ tak å vegger rundt. Vi må faen mei stå ute!!!!! Å ær dætta før noe a?? I Hamar har vi i ælle fæll rå tel å sætta opp vegger og tak.
    Æll dænna frysinga gjør jo at vi drekk oppat varmen i kroppen. Byne å kjinne mej varm nå, så da går kjøringa så mye lettere i mårra.

    Vi glede øss stort. Itte mye vi ær uttafør stue døra gitt. En totning i villfarelse ær itte noe problem før øss hell. Du har i allefall vøksi opp me fin utsikt. Glæ mei stort tell å legge mine svette lanker på dætta blanke, kromme gasspådraget oppå den blanke dingsebomsen. Ser Sluket har slengt på en klomp på toppen å. Tydeli at gærninger har vøri bortpå før.

    Nå ska je gi mei før i kvæll å spara siste slompen på plastkænna tell i morra. Blænde med ripssaft ær dætta fiiine saker. Trur du får hemlengsel je, når du få smaka dænni. Klare je itte å ståppe i kvæll, tar je me ei glassflaske "Kåt Råne". Ska visst vara bra dæ å.

    Da sees vi plutsli i mårra, bære je får liv i dom andre kara og gaiden EIK ær vaken.

    Ærbødigst RBNnn.....
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.665
    Antall liker
    58.538
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Je har ord på meg før å vara blid.
    I vært fæll når je får dæ je vil ha.


    Fra spøk; Takk for hyggelig velkomsthilsen.
    Vi gleder oss.:)

    mvh bluesbreaker
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.982
    Antall liker
    11.842
    Sted
    Hus
    Holder på med å varme opp til morgendagen. Kommer en delegasjon fra Hamar hit for en lytt. Som totning er jeg selvsagt grunnleggende skeptisk til folk fra feil side ta Mjøsa, men vi får satse på at de er edrue og blide på en søndag ;D Velkommen, karer!
    Vis vedlegget 478768

    Vis vedlegget 478769
    Med de tankene så pass på anlegget. Mulighet for herping kan forekomme ???
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Holder på med å varme opp til morgendagen. Kommer en delegasjon fra Hamar hit for en lytt. Som totning er jeg selvsagt grunnleggende skeptisk til folk fra feil side ta Mjøsa, men vi får satse på at de er edrue og blide på en søndag ;D Velkommen, karer!
    Vis vedlegget 478768

    Vis vedlegget 478769
    Øøøhhh Woody...
    Ær de noe rart vi drekk? Je har nemli vøri inne i storstaden i dag på Snarøya bændi køpp med juniorn, såm fikk glæe ta å banke noen oppblåste småbæruminger utpå isen. Dom ska itte komma her å komma her nei. Da vi fant dænna isbiten mella en høv mæ pelsklædde kvinnfolk, Teslaer å andre børstraktorer, så vise dæ sei at dom fader itte har rå tel å lage skøjtebaner mæ tak å vegger rundt. Vi må faen mei stå ute!!!!! Å ær dætta før noe a?? I Hamar har vi i ælle fæll rå tel å sætta opp vegger og tak.
    Æll dænna frysinga gjør jo at vi drekk oppat varmen i kroppen. Byne å kjinne mej varm nå, så da går kjøringa så mye lettere i mårra.

    Vi glede øss stort. Itte mye vi ær uttafør stue døra gitt. En totning i villfarelse ær itte noe problem før øss hell. Du har i allefall vøksi opp me fin utsikt. Glæ mei stort tell å legge mine svette lanker på dætta blanke, kromme gasspådraget oppå den blanke dingsebomsen. Ser Sluket har slengt på en klomp på toppen å. Tydeli at gærninger har vøri bortpå før.

    Nå ska je gi mei før i kvæll å spara siste slompen på plastkænna tell i morra. Blænde med ripssaft ær dætta fiiine saker. Trur du får hemlengsel je, når du få smaka dænni. Klare je itte å ståppe i kvæll, tar je me ei glassflaske "Kåt Råne". Ska visst vara bra dæ å.

    Da sees vi plutsli i mårra, bære je får liv i dom andre kara og gaiden EIK ær vaken.

    Ærbødigst RBNnn.....
    Da er det vel itte lenge før jeg hører en rustin Manta som står og ruser oppe i vægaskjellet. Noen skumle hedmarkinger som sitt godt tælbakelent i bøttesæten, mens sjåførn høll hardt rundt et lite GT-ratt i hvit skai. Og dæ ær sikkert et digert Pioneer-anlegg som dundrer for å overdøve hølet i potta. Je regne mæ at naboen blir skræmt..!
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Huttetu, så Mjøsa-mafia kommer til deg, Woody?!
    Løkke tel. Og oppfører de seg ikke bra, så kan du bare sende de videre til meg. Mitt beskjedne oppsett kler mer den slags bande :)
    Kos dere, gutter. Og takk for sist!

    (Det irriterer meg litt at jeg bor langt nærmere, men er på etteskudd ift det å besøke Casa Woodrand. Mea Culpa!:-\)
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.141
    Antall liker
    5.143
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Holder på med å varme opp til morgendagen. Kommer en delegasjon fra Hamar hit for en lytt. Som totning er jeg selvsagt grunnleggende skeptisk til folk fra feil side ta Mjøsa, men vi får satse på at de er edrue og blide på en søndag ;D Velkommen, karer!
    Vis vedlegget 478768

    Vis vedlegget 478769
    Med de tankene så pass på anlegget. Mulighet for herping kan forekomme ???
    En platespiller som inngir ærefrykt. Utrolig lekker - her bør ukjente, skjelvende pølsefingre holde seg på god avstand:rolleyes:
     

    crosswind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Innlegg
    5.325
    Antall liker
    13.409
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Tips till ankommande hifibesökande hos woodrand. Efter mörkrets inbrott, glöm ringklockan eller å knacka på dörren, det är det ingen som hör. Det enda som fungerar är lyssignaler i form av blixten på mobiltelefonen. Upprepas nog gånger till kontakt erhålls. Funkar topp i mørkret om vintern, blir värre med ljusa vårkvällar.. :cool:
     

    srtorp

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.09.2013
    Innlegg
    557
    Antall liker
    1.106
    Torget vurderinger
    11
    Takker så mye for stor gjestfrihet, masse nydelig musikk og mat. Takk til Eik og Woodrand som tok i mot oss enkle gutter fra Hedmarken. Utrolig gøy både se og høre så flotte anlegg Regner med at RNB kommer med litt bilder og flere inntrykk.
    Takk for en trivelig Søndag.
    Blues som studerer platespilleren
    IMG_2535.jpg
     
    Sist redigert:

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.665
    Antall liker
    58.538
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    wood s og r.jpg


    En delegasjon fra Hedmark var så heldige og fikk komme på besøk til Eik (først),
    og så Woodrand sist søndag. Vi var srtorp, RBN å'n je.

    Takk til dere begge for meget god mottagelse og hyggelig samvær gjennom hele dagen og godt utpå kvelden.
    Vi fikk kaffe og bakevarer hos Eik, og fikk kikke og høre litt jazz på de nydelige splitter nye BLÅ Kanta-høyttalerne fra Focal.
    De stod og godgjorde seg i vente på å bli ferdig innspilt. Etterpå gikk vi ned i kjeller'n...
    Litt mer om det etterhvert i min egen tråd.

    Ferden gikk videre til Woodrand, som blid og opplagt bad oss inn i huset.
    Det første vi fikk se var en DIGER kalkun!
    Det ble altså servert gedigen søndagsmiddag til hele bunten, og det smakte fortreffelig.:)

    Etter en kjapp kaffekopp var det tid for å plassere seg foran det mildt sagt storslåtte stereoanlegget.
    Anlegget er presentert i tekst og bilder tidligere i tråden, så jeg går ikke inn på komponenter og teknikk.
    Jeg kan likevel prøve å si litt om hvordan jeg oppfattet lyden, sjøl om ord her blir fattige...
    Det ble kun spilt vinyl, noe jeg personlig var meget fornøyd med:)

    Gjennom kvelden fikk vi høre en god del pianojazz, som ligger nær hjertet til verten. Takashi Yamamoto ble sentral.
    Videre; Chet Baker, Leonard Cohen, Pink Floyd, Radka Toneff og mye mer.
    Jeg hadde også med meg egne plater som vi fikk høre; 2xRy Cooder, Oscar Peterson, Johnny Winter, Tord Gustavsen og Melody Gardot.


    Høyttalerne er digre, og faktisk større en de ser ut på bilder. Hadde de vært svarte/mørke, hadde de dominert voldsomt i rommet, men med denne finishen er de lettere å leve med, om ikke akkurat usynlige.:cool:
    Er vant med litt samme greia hos meg sjøl, og tenker ikke over det før besøkende gjør det til et tema.

    Jeg ble overrasket over hvor bra dette rommet "tålte" disse store høttalerne. De står i ei normal og pent møblert stue.
    Jeg hadde kanskje ventet at rommet skulle bli litt fullt, og dermed tilhørende refleksjons og vibrasjonsproblemer, men nei.
    La fra meg det ganske fort. Verten var heldig med den!

    Er platene i orden er vinylavspilling hos Woodrand tyst. Dette anlegget låter fabelaktig bra.
    Noen ord som kommer ved lytting er; kraft, pondus, dynamikk, overskudd, nerve.

    PF,-The Wall, har jeg aldri hørt bedre. Det var lag på lag, og denne velkjente musikken ble en helt ny opplevelse.
    Anslag og klang på piano, helt utrolig bra med farger og dynamikk. Chet Baker kom tilbake i live.

    Foran Woodrandanlegget blir man først blendet av mange lekre spitzenklassekomponenter, men etter å ha funnet meg godt tilrette i det gode selskapet og avslappede stemningen hørte jeg etterhvert BARE musikk. Ikke lyder, frekvenser, unoter, feil.
    Det var bare å glemme hele anlegget, og høre all den gode musikken som ble spilt.
    Besøket satte såpass spor at jeg gikk og kjøpte meg Chet Baker i går.

    Tusen takk for en super mottagelse og minneverdig opplevelse.

    Mvh bluesbreaker
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Tusen takk for hyggelige ord fra Hedmarken! Det var en glede å ha dere på besøk her. Nok en gang tenker jeg på den hyggelige bivirkningen denne hobbyen gir rundt det å bli kjent med nye, trivelige folk. Ikke et vondt ord om folk fra feil side av Mjøsa fra nå av ;D
    Ekstra hyggelig at du hørte bare musikk, bluesbraker. Og takk for de supre platene du hadde med fra samlingen din. Flere av dem er i bestilling allerede. Velkommen tilbake!
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Sitter her og leser og pønsker på en ny arm - mens jeg hører på Jan Johansson Trio. Det eneste prosjektet på oppgraderingfronten i 2018 er å bytte ut SME 309. Så hva mener folket? SME V, Kuzma, Reed, Origin Live eller... Gode råd tas i mot med takk!
     
    • Liker
    Reaksjoner: Jon

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.581
    Antall liker
    27.714
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Jeg opplever Fidelity Research FR 64 S som en utrolig anvendelig arm, som kan kan brukes med hell på veldig mange pickuper. Kjempedyr er den jo heller ikke.

    Mvh
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Jeg opplever Fidelity Research FR 64 S som en utrolig anvendelig arm, som kan kan brukes med hell på veldig mange pickuper. Kjempedyr er den jo heller ikke.

    Mvh
    Takk for tips. Hva tenker du om Fidelity Research sammelignet med SME V?
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Dersom du har noen ledige armbord så kan vi ta en seanse i løpet av vinteren. Jeg kan ta med SME V og DV507MKII og så kan vi sjekke. Dette vil du vanskelig få noe presist svar på uten å teste: Kjøp alt du kommer over eller stryk undertegnede varsomt medhårs.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Jeg har forresten ekstra armbase til Kuzma 4point så den sklir rett i SME V-posisjon.
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Da blir det stryking medhårs! Hente- bringetjeneste, Brunello, kattepass, vindusvask. Hadde vært stor stas å få testet ulike armer. Veldig snilt, altså!
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.581
    Antall liker
    27.714
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Jeg opplever Fidelity Research FR 64 S som en utrolig anvendelig arm, som kan kan brukes med hell på veldig mange pickuper. Kjempedyr er den jo heller ikke.

    Mvh
    Takk for tips. Hva tenker du om Fidelity Research sammelignet med SME V?
    SME V er mer nøytral. FR 64 S mer gøy, med en formidabel bass.

    Hadde akkurat problemer med å få montert en London Reference i FR 64 S, fordi PUen ble for lett uten originalheadshellet. Da var det jo helt greit å kunne ty til SME V, men med tyngre PUer (eller med tyngre headshell) er FR 64 S en usedvanlig god arm.

    Mvh
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    På generelt grunnlag er også DV507MKII mer moro enn SME V. Men så kom den Colibrien og SME V var helt fantastisk. Derfor jeg beholder den, tenk om jeg ikke får den bedre til i andre armer?
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    På generelt grunnlag er også DV507MKII mer moro enn SME V. Men så kom den Colibrien og SME V var helt fantastisk. Derfor jeg beholder den, tenk om jeg ikke får den bedre til i andre armer?
    Jeg gjentar det gjerne: SME V og Jan Aellerts hos deg låt jo formidabelt. Jeg tenker at Bluelectric er en sammenlignbar pickup og at det derfor kan være en god match. Men blir det kjedelig..?
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.665
    Antall liker
    58.538
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det går vel an å sette på en arm til, slik at det blir to?
    Beholde SME, og sette på noe riktig artig.
    Kommer jo an på valg av pick up, men Reed har fine armer, og avbildet på Tourbillon sees flere ganger Graham Phantom elite.

    Phantom;
    8cdb7761755c299fe0b97e8098a35cad.jpg


    Reed;
    norm_00031_20091121.jpg


    Penest å se på denne spilleren er kanskje Ikeda, men jeg tror den matches med en plog med lav compliance.
    Ikeda:
    713listen.tonearm.jpg

    1088273-ikeda-it345-dynamic-balance-tonearm.jpg
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Her er allerede vurdering av ny arm i gang ser jeg. Det blir spennende da den kan gjøre en ganske stor forskjell i et fullrange anlegg som er så gjennomsiktig og oppløst som ditt. Har hørt store, positive forskjeller hos kamerater som har lagt ned litt arbeid, tid og ikke minst penger i meget gode armer. Lykke til.
    Tenkte jeg skulle takke for at vi fikk besøke deg på søndag. God mat og stor opplevelse å høre på musikk hos deg. Ser Bluesbraker og Storp har skrevet her allerede og stiller meg bak hva de har skrevet. Ser du allerede har kommentert i min tråd på noen bilder og tekst jeg har lagt ut der. Tenkte jeg skulle være litt raskere å skrive i din tråd tidligere i dag, men her har kvelden gått med til å hente vifteovner og oljeovner fra familie og venner. Har en bergvarmepumpe som kompressoren gikk på for noen dager siden og i løpet av natten brant styringen opp. Det ble i overkant kaldt da man ikke har andre fyingskilder.
    For de som vil se noen bilder fra besøket hos deg og Eik er det bare å besøke http://www.hifisentralen.no/forumet...der/27017-rbns-tumleplass-81.html#post2672164
    Ha en fortsatt fin kveld

    RBN
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Hmmm... Interessant lesning og bilder, takk bluesbreaker! Har du hørt Graham Phantom?
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Her er allerede vurdering av ny arm i gang ser jeg. Det blir spennende da den kan gjøre en ganske stor forskjell i et fullrange anlegg som er så gjennomsiktig og oppløst som ditt. Har hørt store, positive forskjeller hos kamerater som har lagt ned litt arbeid, tid og ikke minst penger i meget gode armer. Lykke til.
    Tenkte jeg skulle takke for at vi fikk besøke deg på søndag. God mat og stor opplevelse å høre på musikk hos deg. Ser Bluesbraker og Storp har skrevet her allerede og stiller meg bak hva de har skrevet. Ser du allerede har kommentert i min tråd på noen bilder og tekst jeg har lagt ut der. Tenkte jeg skulle være litt raskere å skrive i din tråd tidligere i dag, men her har kvelden gått med til å hente vifteovner og oljeovner fra familie og venner. Har en bergvarmepumpe som kompressoren gikk på for noen dager siden og i løpet av natten brant styringen opp. Det ble i overkant kaldt da man ikke har andre fyingskilder.
    For de som vil se noen bilder fra besøket hos deg og Eik er det bare å besøke RBN`s tumleplass
    Ha en fortsatt fin kveld

    RBN
    Takk for flere hyggelige ord, RBN. Jeg begynte å tenke litt på ny arm etter praten vi hadde på søndag. Skal bruke god tid og tenke meg godt om. Lykke til med å få orden på varmekilden!
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Jo takk. Regner med dette vil koste rundt 100 000.
    Ja her må du ta deg god tid. Mange motstridene meninger om hva som er bra og ikke her. Vanskelig å få testet hjemme også.
    Lykke til

    RBN
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.665
    Antall liker
    58.538
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har hørt Graham Phantom i kompetent anlegg i lik spiller som jeg har sjøl, men ikke i eget oppsett.
    Husker ikke modellbetegnelsen, men det var altså ikke" ELITE".

    Kwil , som RBN nevner, har erfaring med ulike armer og har satt opp flere spillere for folk rundt Mjøsa.

    Det haster vel ikke, for det var veldig bra det vi hørte.
    Men det går sikkert an å ta det ennå lengre.

    Mvh
     
    Sist redigert:

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Du milde :eek:
    Når røslige karer som RBN og Bluesbreaker antar dvergform, skjønner jeg at disse Egglestone talerne stiller i mastodont klassen.
    Takk for gode beskrivelser av lydreiser og samvær i denne tråd, og hos de herrer RBN og Bluesbreaker som kun er smått interessert i HIGH FIDELITY og musikk :rolleyes:
    Vanvittig lekkert oppsett Woodrand.
    Jeg digger den "brutale" forsterker rekka de :cool:
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Du milde :eek:
    Når røslige karer som RBN og Bluesbreaker antar dvergform, skjønner jeg at disse Egglestone talerne stiller i mastodont klassen.
    Takk for gode beskrivelser av lydreiser og samvær i denne tråd, og hos de herrer RBN og Bluesbreaker som kun er smått interessert i HIGH FIDELITY og musikk :rolleyes:
    Vanvittig lekkert oppsett Woodrand.
    Jeg digger den "brutale" forsterker rekka de :cool:
    Takk skal du ha, Powerpoint! Du er hjertelig velkommen til å se og høre :)
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Spiller disse skivene i kveld og kom til å tenke på tråden din. Har du noe forhold til Duke Jordan?

    23510D37-D439-4B05-B8CB-369B9C16483E.jpg


    Sannelig var det ikke en skvett rødvin igjen også.
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.883
    Torget vurderinger
    24
    Var på utkikk etter musikk jeg ikke har spilt på lenge og de to til høyre har jeg ikke hørt på evigheter. Mye bedre enn jeg husket.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn