Vinyl fra Runegrammofon

T

tjn

Gjest
Her ett utdrag og tips fra nyhetssiden til Runegrammofon.

"We have a total of four special vinyl editions to be released in late April. The 5 x 10” box set, the
Deathprod 10” and The White Birch LP are all finally scheduled for release on 24. April. A week or so later we will release a double LP edition of Scorch Trio´s ”Luggumt” album with four additional tracks. This will be limited to 500 copies only and comes in a fantastic gatefold sleeve. The two 10” editions will only be printed in 1000 copies, while The White Birch is limited to 500 copies. The box set is quite heavy and postage will be quite expensive. But if you want more than one vinyl item, we advise you to order at the same time and instruct us to ship in the same package. This way there are big amounts to save on postage, but we will come back with the details later."

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Har allerede lagt inn bestilling på 5 X 10" samleren, Deathprods 10" med remixer av blant annet Nils Petter Molvær, Kloroform og italienske Larsen og White Birch LP'n!!

T

tjn

Gjest
Samme her...og hvis det er noen som av en eller annen grunn ikke har kjøpt Supersilent 6 vinylen så bør den også tas med i samme slengen...

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Supersilent 6 i dobbel vinyl lå under juletreet i år, så jeg dropper nok en tilleggsbestiling på denne sammen med de andre vinylgodbitene :)

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5
Gled dere til boksen Until Human Voices Wake Us And We Drown. Den er nydelig og støyende vakker med variert musikk fra Fartein Valen via Susanna and the Magical Orchestra (ny plate kommer 14. august) til Deathprod.

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
hei !

den white birch lp'en som er omtalt her, er det den nye "come up for air" som ble utgitt på ny-året, eller er det nytt opplag av bandets første album som kun ble utgitt på vinyl ?

mvh. s.

kjoenik

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2005
Antall liker
3.291
Torget vurderinger
4
Da er The white birch (nye) og Supersilent 6, begge vinyl, bestilt.
Gleder meg!

T

tjn

Gjest
Da har du noe å se frem til, dette er utrolig bra saker!

Supersilent spiller forøvrig på Maijazzen i Stavanger den 13/5.

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Da er vinyl samleboksen (5 X 10") "Until Human Voices Wake Us And We Drown" begynt å snurre på min vinylrigg. Førsteinntrykket er MEGET positivt, og jeg ser ikke bort fra at kombinasjonen av meget begrenset opplag og god & innovativ musikk og lyd gjør at Rune Grammofon får rett i sin spådom om at dette objktet snart vil bli å finne på eBay med priser som stiger raskere enn en romferge :)

Topp Bunn