Sport, sykkel og trening Vintersport!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.703
    Antall liker
    4.239
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2

    Ingeniøren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Innlegg
    4.316
    Antall liker
    1.190
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    Følger ikke med på langrenn men så et intervju med hun Skistad, hvis de buer på henne så er det forståelig, makan til humørløst sippehue. Hun der har ikke mange venninner.
    Hun er nok litt introvert men det er da helt greit, ikke ? Hun gjør jobben i sporet og det er det viktigste, men journalistene som skal ha alt blir jo frustrert, de vil jo helst spise deg med hud og hår og dama ser jo bra ut.
     
    Sist redigert:

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.498
    Antall liker
    9.553
    Hun er nok litt introvert med det er da helt greit, ikke ?
    Whatever.

    Når du står på dagsrevyen og snakker dritt om konkurrentene dine så skal du i det minste ha baller til å se vedkommende i øynene når du sier det, ikke flakke blikket over hele trøndelagen. Hun fremstod både usympatisk og feig synes jeg.
     

    MrSpock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    5.988
    Skistad er en skikkelig fighter! Jeg synes hun er kul - åpenbart ikke noen A4 personlighet, bare + i min bok :cool:

    Alle kan ikke være Jessie Diggins liksom.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.969
    Antall liker
    27.115
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Og kan svenske sprinter noen gang lære sig taktisk gåing og ikke havne i situasjoner, klantarsel Edvin Anger har heller ikke lært noe😝
    Han er fra mitt hjemsted kjenner faren, ung talang men tviler att det blir noen store fremganger? dessuten ser han overdrevet tung ut.
     

    Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.703
    Antall liker
    4.239
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    Og kan svenske sprinter noen gang lære sig taktisk gåing og ikke havne i situasjoner, klantarsel Edvin Anger har heller ikke lært noe😝
    Han er fra mitt hjemsted kjenner faren, ung talang men tviler att det blir noen store fremganger? dessuten ser han overdrevet tung ut.
    Lika stor taktiker som Halvarsson.😂
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.121
    Antall liker
    6.461
    Skistad er en skikkelig fighter! Jeg synes hun er kul - åpenbart ikke noen A4 personlighet, bare + i min bok :cool:

    Alle kan ikke være Jessie Diggins liksom.
    Diggins er kanskje den siste jeg ville tenkt på som A4-menneske.
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    MrSpock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    5.988
    Diggins er kanskje den siste jeg ville tenkt på som A4-menneske.
    Det kan du ha rett i - hun er veldig positiv og sier mye av de "rette" tingene.

    A4 er kanskje ikke det.
     

    Ingeniøren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Innlegg
    4.316
    Antall liker
    1.190
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    Whatever.

    Når du står på dagsrevyen og snakker dritt om konkurrentene dine så skal du i det minste ha baller til å se vedkommende i øynene når du sier det, ikke flakke blikket over hele trøndelagen. Hun fremstod både usympatisk og feig synes jeg.
    Om hun er introvert så klarer hun seg bra !

    Har en familie som bor i nabolaget der alle er introverte. Hilser som regel men det er skjelden de hilser tilbake og om de gjør så ser de meg aldri i ansiktet. Flakkende blikk er helt normalt for introverte. Det forklarer og at hun holder seg for seg selv og ikke er på landslaget. Synes vi skal respektere at vi ikke alle er like og ikke henge henne ut fordi hun har litt annerledes fakter. Hun er nok veldig klar over det selv men står i det som best hun kan.
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.522
    Antall liker
    4.457
    Torget vurderinger
    10
    Akkurat det samme som at nordmenn ble buet på i Östersund & Gällivare? :ROFLMAO:

    Da var det ingen som sa noe....

    Kanskje man bare blir "förvånad" når det gjelder en selv.
    Eller når svensker kjører eller dytter andre ut av løypa uten at det får konsekvenser......

    Mvh.
    SAL
     
    Sist redigert:

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.498
    Antall liker
    9.553
    Om hun er introvert så klarer hun seg bra !

    Har en familie som bor i nabolaget der alle er introverte. Hilser som regel men det er skjelden de hilser tilbake og om de gjør så ser de meg aldri i ansiktet. Flakkende blikk er helt normalt for introverte. Det forklarer og at hun holder seg for seg selv og ikke er på landslaget. Synes vi skal respektere at vi ikke alle er like og ikke henge henne ut fordi hun har litt annerledes fakter. Hun er nok veldig klar over det selv men står i det som best hun kan.
    Er hun introvert eller er det bare noe du dikter opp? Hun har valgt å drive en idrett, helt frivillig, som er veldig poulær her i landet og da får man oppmerksomhet, det minste man kan forlange er at man er høflig og har respekt for konkurrentene sine. De andre som er nevnt her vet jeg ingenting om.
     

    Ingeniøren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Innlegg
    4.316
    Antall liker
    1.190
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    Er hun introvert eller er det bare noe du dikter opp? Hun har valgt å drive en idrett, helt frivillig, som er veldig poulær her i landet og da får man oppmerksomhet, det minste man kan forlange er at man er høflig og har respekt for konkurrentene sine. De andre som er nevnt her vet jeg ingenting om.
    Det vet jeg selvfølgelig ikke og det finnes og alle grader fra ekstrovert til introvert. Hva hun er er hennes privat sak og jeg håper ikke du mener at om hun er introvert så kan hun ikke drive idrett og bli populær ? Enig dog at å kalle svensker for fiender var tull, men NRK sendte det i beste sendetid i Dagsrevyen og vurderte dette innafor. Man ser jo at hun ikke er komfortabel i situasjonen og vil bort asap og da kan ting komme galt ut. Super jente som tydelig har fysikk og talent for det hun driver med. Det funket tydelig ikke med landslag og samlinger (tikk).

    Hun tikker i alle fall mange bokser ut fra min erfaring men den familien jeg kjenner til. Der vet jeg positivt at de er introverte, da naboen er lærer og har hatt begge sønnene i klasse og foreldre på møte. De er helt ok, men litt vanskelige og reserverte i kontakt med andre spesielt når det blir mange.
     
    Sist redigert:

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.498
    Antall liker
    9.553
    Hva hun er er hennes privat sak og jeg håper ikke du mener at om hun er introvert så kan hun ikke drive idrett å bli populær ?
    Hvordan kom du på dette spørsmålet? :). For meg må hun gjøre akkurat det hun vil, jeg bare påpekte at jeg reagerte på hennes fremtoning i et intervju, hun trenger ikke å stille i paraklassen av den grunn.

    Nå er det forresten kvinneutfor.
     

    Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.703
    Antall liker
    4.239
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    Stark insats av Ebba idag men mest glädjande var mediaprofilen Linn Svahns insats.😎
    Sex svenskor bland de 17 bästa.🙌🙌🙌
    IMG_5521.png
     
    Sist redigert:

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.293
    Antall liker
    9.630
    Det vet jeg selvfølgelig ikke og det finnes og alle grader fra ekstrovert til introvert. Hva hun er er hennes privat sak og jeg håper ikke du mener at om hun er introvert så kan hun ikke drive idrett og bli populær ? Enig dog at å kalle svensker for fiender var tull. Super jente som tydelig har fysikk og talent for det hun driver med. Det funket tydelig ikke med landslag og samlinger (tikk).

    Hun tikker i alle fall mange bokser ut fra min erfaring men den familien jeg kjenner til. Der vet jeg positivt at de er introverte, da naboen er lærer og har hatt begge sønnene i klasse og foreldre på møte. De er helt ok, men litt vanskelige og reserverte i kontakt med andre spesielt når det blir mange.
    Det virker som om du mener at introvert/ekstrovert er en sykdom?
     

    MrSpock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    5.988
    Klæbo er virkelig tilbake!

    Men veldig kult med Musgrave på andreplass - britisk på pallen er ikke så vanlig i langrenn :cool:
     

    MrSpock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    5.988
    JT Bø 🏆

    Men denne Endre Strømsheim?? Mister magasinet, må ta av skiene, får ting på plass, fyller - parkerer nestemann i løypa og suser inn til 2:e plass o_O også en debutant i år i WC? Rått å se på :cool:

    "Den pallplassen skal jeg faen meg ha!" :ROFLMAO:
     

    MrSpock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    5.988
    Bra kjørt av Kajsa i Super-G - det lukter pall!
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.498
    Antall liker
    9.553
    Referanse skikjøring av Odermatt og Zubcic i 2 omgangen i Alta Badia, noe av det råeste jeg har sett utført på et par ski.
     

    MrSpock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    5.988
    Vintersportshelgen er ikke over enda - storslalom menn nå!
     

    MrSpock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    5.988
    Odermatt med startnummer 1 - ja, da ble det veldig spennende :ROFLMAO:
     

    MrSpock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    5.988
    Husk slalom menn i dag fra Madonna Di Campiglio, på V Sport 1 fra 17.40 - 2:e omgang 20.40.

    Siste innspurten før jula virkelig starter 🎅 🎁 🎄
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.121
    Antall liker
    6.461
    Tror jeg blir å se mest på vinteridrett med offsideregel i dag. Kan Askeladdton Villa overta teten i PL?
     

    MrSpock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    5.988
    Endelig er julepausen over - nå blir det daglig vintersport i mange dager fremover ⛷

    Begynner med damer storslalåm fra Lienz - sendingen starter kl 09.50 på Nrk.
     

    MrSpock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    5.988
    Det var veldig rart det med Kilde - han kjørte jo ikke ut - var det noe med utstyret tro?

    Han lå veldig godt an før han stoppet.
     

    MrSpock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    5.988
    Nå er det damenes 2:e omgang - bra muligheter for både Mowinckel og Hector ⛷
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn