Sport, sykkel og trening Vintersport!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.234
    K.o. i kombinert også....
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.234
    Svenskene skal i hvertfall være glad for at vi ikke har en skikkelig ledelse i skiNorge, tenk hvor mange medaljer vi hadde fått da!
    Det ble jo bare klaging da vi var for dominerende, så de har bare tatt konsekvensen av det.
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.282
    Antall liker
    9.129
    Det ble jo bare klaging da vi var for dominerende, så de har bare tatt konsekvensen av det.
    Hvorfor syter de og klager da? Det er ikke å ta en konsekvens. Ingen som syter før løpet, kun etterpå når de innser at de ikke holder mål. Men ledelsen er god nok for de som tar gull da, den skal de ha.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.669
    Antall liker
    3.366
    10.000 m valutaen er nok mer verd enn mye annen valuta.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.721
    Antall liker
    9.341
    Sted
    Trondheim
    Som det ble sagt uner kombinertstafetten i dag:

    "Hvis Byåsen hadde stilt som eget land hadde de kommet høyt opp på medaljestatistikken" ;)
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.512
    Antall liker
    102.804
    Torget vurderinger
    23
    Var oppe for å se på toer Bob men det var noe helt annet enn hva jeg hadde tenkt meg.......:rolleyes::unsure:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.512
    Antall liker
    102.804
    Torget vurderinger
    23

    På kongetribunen i dag!!!

    Sluket på kongetribunen.png
     

    morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.080
    Antall liker
    2.536
    hva med en kombi av 2'r kjelke og skeleton, da kan man ligge i 69 nedover glatta
     

    morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.080
    Antall liker
    2.536
    Hehe, har ikke tenkt så nøye igjennom akkurat dette forslaget, men 3 klasser høres fint ut ja. Potensielt navn kan jo være Skaking, Skluge på engelsk
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.234
    Tidenes medaljefangst allerede for de norske utøverne, og det kan fortsatt bli mer. 6 gull i skiskyting er enormt.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    2.676
    Sted
    Liten by
    Og på den litt mørkere siden, russiske ledere:
    1645179918672.png
    Om det skulle trekkes noen paralleller til andre Russisk-skapte kriser, de har en helt egen måte å tenke og opptre på! Så jeg er ikke spesielt lystig i fohold til det som kommer til å skje. Det var dagens mørke nyheter.
    Nå til de lysere:
    1645180141537.png
    1645180157693.png
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Moro å vinne og greier, men dette OL-et har vært triste greier. Det lille jeg har sett. Ikke publikum (av naturlige årsaker), goldt landskap, surmuling over «bare sølv/bronse», dårlig stemning mellom utøvere og ledelse osv. Mæh.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    2.676
    Sted
    Liten by
    Man kan jo spørre seg hvorfor de ikke solgte noen billetter til utendørs idretter?
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.234
    Ser litt fram til ski-VM i Granåsen om tre år. Det kan fort bli litt mer folk langs løypene, og ellers der det skjer noe.
     

    Stein 99

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2009
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    931
    Kamila Valieva's anti-doping sample showed traces of three drugs that can be used to treat heart conditions, according to a New York Times report.

    The 15-year-old Russian figure skater is being allowed to compete at Beijing 2022 despite testing positive for banned angina drug trimetazidine.

    The report said it also showed hyproxen and L-Carnitine, which are not banned.

    The combination of substances prompted "a lot of red flags", United States anti-doping chief Travis Tygart said.

    "Those are three substances that are all used for increasing performance," he told BBC sports editor Dan Roan on the Sports Desk Podcast, explaining they can increase endurance and reduce fatigue.

    Min kommentar: There's more than meets the eye here.
    Etter at min kone døde i -05 ble jeg gift med ei kvinne fra Ukraina, Hun drev friidrett under tvang fra sin mor. Hun hoppet lengde og hadde junior rekord 6.43. Hun var på landslag for Sovjet Union og senere Ukraina. Hun trente på stadion med Sergeij Bubka også men han var senior. I ca. 1986, da var hun 16 år, og ledere da ga henne informasjon om doping slik at hun kunne komme videre. Hennes mor var positiv til det men utøveren ville ikke og sluttet med lengdehopp og startet medisinstudium og nå er hun frisk og er fastlege i Norge. ( en annen ting jeg lærte var at en toppidrettsutøver er flink til flere ting enn sin idrett, f.ex. kunne hun stupe og svømme 1000 m utover i ganske høy sjø og komme tilbake, i crawl) det var liksom ingen ting. Men dopet ble hun ikke.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.669
    Antall liker
    3.366
    Ser litt fram til ski-VM i Granåsen om tre år. Det kan fort bli litt mer folk langs løypene, og ellers der det skjer noe.
    Det er slik det skal være - minus det ene flagget da.

    VM_Granaasen8_1997.jpg
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.008
    Antall liker
    6.234
    Dårligere gli ga "bare" bronse til Krüger. Det er vel prisen man betaler for å følge reglene.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.669
    Antall liker
    3.366
    Bra løypa var 20 km kortere. Kunne blitt ille.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn