Diverse Ville du sagt ja til verdens bete anlegg?

ArtDeco

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.08.2003
Innlegg
889
Antall liker
58
Sted
Modum
Jeg sier også nei takk.
Salige Børresen sier det fint: " jeg elsker å seile og seiler så sakte jeg kan, for turen er ferdig når jeg kommer til land."
 

hvalross

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.10.2008
Innlegg
1.074
Antall liker
145
Torget vurderinger
3
Enda en IDIOTTRÅD der fjortiser får utfolde seg .
 

gormj

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.12.2008
Innlegg
944
Antall liker
315
Sted
Trondheim
Enda en IDIOTTRÅD der fjortiser får utfolde seg .
Takk for komplimentet. Passert 50, men fremdeles fjortis til sinns.

Ja takk til verdens beste anlegg. Da har jeg noe å spille på mens jeg bygger forsterkere. Kunne prøvd å bygge noe OB og horn og sånt også.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Enda en IDIOTTRÅD der fjortiser får utfolde seg .
Jassågitt. Godt vi har noen voksne som tar seg bryderiet med å oppdra oss. Hvis ikke kunne vi jo endt med å ha det morsomt.

Ikke ofte jeg har sagt det etter fylte 40, men here goes. Slapp av, din gretne gamle gubbe!
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.403
Antall liker
1.137
Torget vurderinger
4
Det er musikken som skal formidles og utstyret er bare et middel for å reprodusere det.

Vitsen med å bytte komponenter innenfor samme segment forstår jeg ikke lengre, skal et bytte ha et hensikt så bør det være en betydelig endring ene eller andre veien. Er lyden virkelig bra kan jeg sikkert gå en mannsalder uten å bytte noe som helst.
 

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
7.866
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
Spørsmålet er helt håpløst. Verdens beste bil...hva er best av RR og Maserati?? Verdens beste hus -- operaen i Sydney eller slottet i Versailles? Verdens beste komponist - Michael Jackson eller Mozart??
Hva med verdens beste Karlsson? Han er litt lubben, men han kan fly.
 

mana

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.08.2009
Innlegg
655
Antall liker
190
Torget vurderinger
24
Ble litt satt ut da eg oppdaget denne tråden at dere diskuterer anlegget mitt.Mohahaha
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Og.
Se for deg at du kunne få verdens beste anlegg, dette er så bra at det aldri har eksistert, eller vil eksistere noe som er bedre.
Ville du takket ja?
Alle oppgraderinger og modifikasjoner, endring av plassering/kabelbytting vil bare gjøre anlegget dårligere da du allerede har det optimale. Så noe av hobbyen hadde jo blitt borte
Jeg ville ikke tatt i ett slikt konsept med en ildtang... :eek:

John Farnham har en sang som heter "take the pressure down" .. veldig talende tekst.. (I'm being ironic...)
Kort sagt, ta ønsket om å oppnå noe fra en person, og hva er da gleden ved å fortsette å søke?
Står du stille, så går alle forbi deg, dette er en universell greie. Verdens beste er er en øyeblikks foreteelse.

TWBAS... annlegget er ment å ta tempen på den nåværende ståa. Man prøver ikke med det annlegget eller det konseptet å finne noe som er det beste for all tid.

<Det å ønske å strekke seg etter det beste, det er ett sunnhetstegn, forøvrig! >

De som tror det har ikke forstått hva bakgrunnen til det annlegget er.
Det er en pedestall, en reklameplattform... en form for bransje annerkjennelse...

Det er snakk om kongen på haugen, for produsenter..

Intet annet...
Fritz er en smarting, her får han gratis tilgang til det beste hele tiden, uten stress... og han får oversikt og tyngde i sine ord, i sine tester.
Det er er inspirerende, for det gir noen noe å strekke seg etter...
Ønsket om att noe skal forbi plassert i det annlegget til evig tid er isåfall ett varsko om att ting ikke er som det skal. !!!

Når det gjelder konseptet nb Orso og Asbjørnm, for det er slik jeg definere dem, som ett konsept... og som forumbrukere da...
Jeg ser på deres meninger og deres fremføring av dem totalt separat fra deres ønske om å høre musikk.
Den gjevne audiofil har dette sammensmeltet. Men som man vet, ikke alle ser på ett annlegg slik.
Jeg tror de ovenfornevnte fort hadde gått lei av ett perfekt annlegg, jeg tror det jeg!
Det er noe med dette å strekke seg videre, det er givende!!!! Det er en livsnødvedighet. Jeg tror målegutta også ser verdien i dette jeg!
Ære være dem også, og for det!

mvh
 
Sist redigert:

Luvaton

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.05.2007
Innlegg
438
Antall liker
38
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Verdens beste anlegg. Ja takk, hadde ikke sett meg tilbake.
Jeg vil lytte til musikken med best mulig lyd. Slik jeg har det i dag, er så langt jeg har kommet med mine prioriteringer. Kan jeg ta snarveier så gjør jeg gjerne det. :)
 
Topp Bunn