- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 33.520
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Gratulerer med dagen fra Periferien. 
Mvh
Mvh
Guds Vrede utspiller seg best i høy oppløsning, hvis ikke analogt eller i virkeligheten.Det er Guds vrede!
Jøss, hvordan fikk du til det?Nå til vinyl, skal montere og teste Ortofon Cadenza Bronze på Technics SP10ii og SME312S. Må jo bruke det ekstra headshellet jeg fikk snakket meg til på telefon hos SME.
Jeg ringte, og snakket med Elaine. De liker å snakke i telefonen der borte, høflige og hyggelige også.Jøss, hvordan fikk du til det?![]()
Interessant. Jeg kjører min digitalt (coax) til Oppo 105D og bruker DACen der. Kan være interessant å prøve om det er forskjell. Jeg har et par ledige innganger på DP C1B.-DAC-delen i Wiim Pro Plus er kjempegod. Bruker AKM 4493SEQ DAC-chip. Låter i mine ører bedre (mer organisk og engasjerende) enn min gamle Topping DX7 Pro, med ES9038Pro chip. Sistnevnte låter litt anonymt og kjedelig. Planen var å bruke Wiim Pro Pluss som streamer til Toppingen, men den spiller faktisk bedre alene.
Jeg kjøpte Wiim Pro Plus bare som streamer, var ikke engang klar over at den hadde DSP.Hvilken filtersetting foretrekker du, @Pedal?
Skrekk og gru: Oppo 105D bruker DAC-chip ES9018 SABRE32 fra ESS. Tror du kan forvente deg en positiv overraskelse når du spiller direkte fra Wiim Pro PlusInteressant. Jeg kjører min digitalt (coax) til Oppo 105D og bruker DACen der. Kan være interessant å prøve om det er forskjell. Jeg har et par ledige innganger på DP C1B.
Valentino-diagram