la folk sprenge seg selv til h, jeg driter glatt i det gitt.
Fyrverkeri er en forbanna uting som burde forbys. Å skyte eks antall hundre mill i lufta er fanden meg total galskap.
I trondheim smalt det jevnt i over 12 timer i går. Og da mener jeg jevnt!
Nei, det er ikke snakk om at noen ødelegger for andre, det gjelder ikke her.
La kommunal regi arrangere oppskyting fra et visst antall steder, og dermed får alle se et representativt utvalg av blafrende lys og høre smell.
Forby sjiten, og forby det NÅ!
Bøter på 50k om forbudet overtredes.
og nei, jeg er ikke ironisk.
Tilslutt vil jeg si at om idiotene som nevnes i trådstarten hadde vært flere, skulle jeg gjerne bygd en bunker de kunne ha fylt med krutt og seg selv.
Sitter på en bombe!
edit: Det største problemet er jo at skader av dette uvesenet som oftest skjer en uskyldig tredjepart. Denne får øyne blåst bort, og ingen gjerningsmann finnes, da denne selvsagt er forduftet.
Fyrverkeri er en forbanna uting som burde forbys. Å skyte eks antall hundre mill i lufta er fanden meg total galskap.
I trondheim smalt det jevnt i over 12 timer i går. Og da mener jeg jevnt!
Nei, det er ikke snakk om at noen ødelegger for andre, det gjelder ikke her.
La kommunal regi arrangere oppskyting fra et visst antall steder, og dermed får alle se et representativt utvalg av blafrende lys og høre smell.
Forby sjiten, og forby det NÅ!
Bøter på 50k om forbudet overtredes.
og nei, jeg er ikke ironisk.
Tilslutt vil jeg si at om idiotene som nevnes i trådstarten hadde vært flere, skulle jeg gjerne bygd en bunker de kunne ha fylt med krutt og seg selv.
Sitter på en bombe!
edit: Det største problemet er jo at skader av dette uvesenet som oftest skjer en uskyldig tredjepart. Denne får øyne blåst bort, og ingen gjerningsmann finnes, da denne selvsagt er forduftet.