Forsterkere Vil ha ny forsterker..

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Det ser ut som pengene plutselig blir brukt til noe helt annet gitt.
    Skulle ta i mot en kundebil i dag og ting gikk på tverke når jeg skulle rygge opp i oppkjørselen. Kombinasjon av gammel amerikaner som har stått lagret en stund+ grus + gjerdestolpe = oppskrapet bakskjerm= lakkering = mye penger ut.
     

    Haugenial

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.10.2008
    Innlegg
    691
    Antall liker
    204
    Torget vurderinger
    4
    Ajajaj. Altid surt. Rygget firmabilen i sommer inn i privatbilen... ?????? DYRT.
     

    Audirvana

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2012
    Innlegg
    1.478
    Antall liker
    881
    Torget vurderinger
    5
    Selv bruker jeg Musical innovation MI9.1 på mine Magepan 9.1. Det er en svært strømsterk, klasse A-konsentrasjon på ca 70watt. Det fungerer svært så bra, syns jeg.

    Ellers er det litt morsomt at norske Hegel H80 nevnes som en "match made in heaven", for dine høyttalere, på nettet.

    Skjermbilde 2015-11-02 kl. 02.08.52.jpg
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Selv bruker jeg Musical innovation MI9.1 på mine Magepan 9.1. Det er en svært strømsterk, klasse A-konsentrasjon på ca 70watt. Det fungerer svært så bra, syns jeg.

    Ellers er det litt morsomt at norske Hegel H80 nevnes som en "match made in heaven", for dine høyttalere, på nettet.

    Vis vedlegget 346397
    Hegel matcher mye, men ikke min smak foreløpig. Dessuten er jeg litt skeptisk når butikker kommer med slike utsagn når de er tydelig farget av at de fører begge merkene. De vil vel gjerne selge mest mulig varer..
     
    X

    X186841

    Gjest
    Kjøpte H80 høsten 2014 utifra halleluja tester, den var ikke lenge innom for å si det sånn.
    H160 derimot kunne jeg nok greid å leve med hadde den ikke vært ustabil.
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Kjøpte H80 høsten 2014 utifra halleluja tester, den var ikke lenge innom for å si det sånn.
    H160 derimot kunne jeg nok greid å leve med hadde den ikke vært ustabil.
    Kikk på arkivet på bruktbørsen så er det ting som tyder på at flere tenker slik. 19 stk H300 har blitt solgt. Det er en stygg statistikk for et produkt i den prisklassen.
     

    Audirvana

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2012
    Innlegg
    1.478
    Antall liker
    881
    Torget vurderinger
    5
    Nja. H360 har kommet. Det er nok oppgraderingsspøkelse som herjer, og får folk til å selge "gammelforsterkeren".

    Ellers er jeg 100% enig i det du sier om butikker og utsagn om gode matcher. Kildekritikk er alltid en god ting.

    Men etter min erfaring er Soundgarden, som forhandler Hegel, veldig greie i forhold til å la deg gjøre åpne kjøp, før å teste utstyr hjemme.

    Ut over det er en Musical Innovation et godt alternativ. MI Mosfet, som har 160 særs strømsterke klasse AB-watt, burde være en god match.

    Jeg spiller selv på "storebror" MI9.1, som er ren klasse A, og yter "bare" 70 watt. Og det er iallfall match.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn