Vil du være med å etablere en ny produsent?

N

nysjerrigper

Gjest
evt. man kan selge DIY lisenser, forutsatt god dokumentasjon. Linkwitz tjener gode penger på det, men han har da opparbeidet en ganske omfattende nettside over åra.. masseproduksjon av ferdighøyttalere, billig og smått eller svært dyrt? ellers mistenker jeg det blir tøft :rolleyes:
 

espege

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.09.2009
Innlegg
881
Antall liker
692
Sted
BERGEN
Torget vurderinger
71
Ettbarnspolitikken gjør at bortskjemt ungdom ikke er spesielt lystne på å ta fabrikkjobb. Hvis de først gjør det, skal det være godt betalt, og de forsvinner etter noen måneder. Man må være forberedt på at gjennomsnittlig ansettelsestid måles i måneder, ikke i år. All jobben med å rekruttere og lære opp nye ansatte må også dekkes inn gjennom produktprisen.
Electronic Equipment – stopchildlabor

mvh e
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
Skjønner ikke helt formålet med denne tråden.
Hvis man har tro på prosjektet, så start opp, forutsatt at kapitalen er på plass.
Har man motforestillinger: dropp prosjektet.

Er man kun på jakt etter en litt håpløs tråd med synsing her på sentralen: lag en tråd, men skrinlegg alle planer om å realisere noe som helst.
 

kaeksen

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.06.2016
Innlegg
505
Antall liker
129
Sted
Tromsø.
Hva er galt, må noen alltid klage. Kan ikke du bare gjøre ditt?
 
A

ANM

Gjest
Jeg gjør mitt! Klager over at du drar frem ferdig diskuterte tråder fra way back. Hadde du enda tilført temaet noe nytt så kanskje...
 

kaeksen

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.06.2016
Innlegg
505
Antall liker
129
Sted
Tromsø.
Var ute etter og høre hvordan det gikk fra personen som startet tråden, hva er så galt i det? Det er også en måte og tilføre noe nytt. Så hold kjeften.
 
A

ANM

Gjest
Vel om du hadde sjekket hadde du funnet ut at personen var aktiv i 2mnd for 2 år siden. Send mail eller PM.

asshat.jpg
 

kaeksen

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.06.2016
Innlegg
505
Antall liker
129
Sted
Tromsø.
Kanskje han er inne på forumet med et annet nick man vet aldri :cool:
Får se om han dukker opp, uannsett så vil jo posten forsvinne forferdelig fort nedover hvis ikke.
 
Topp Bunn