Victor ua-77

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
41.075
Antall liker
87.239
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
99
Veldig rart om en helt vanlig protraktor ikke kan brukes? Geometrien er jo den samme for en pu
 

Skipnes

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.11.2013
Innlegg
2.656
Antall liker
1.396
Sted
Oslo
Jeg har alltid brukt en standard speil protractor, men jeg ble plutselig litt usikker da jeg fikk høre at det ble produsert protractor for disse armene
 

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Innlegg
11.240
Antall liker
4.540
Torget vurderinger
1
Et alternativ er å bruke technics sin overhang gauge og kontrollere at overhenget (spindel til nåletupp) er 15 mm. Eller bare måle 52 mm fra kragen på bajonettfatningen til hodeskallet og frem til nåletuppen på PU.

Mvh
KJ
 

Steen

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.02.2005
Innlegg
1.133
Antall liker
1.393
Når du først har prøvd en Arc-protractor, blir alt annet for simpelthen for dyrt eller dårlig. Husk blot å kontrollmåle første utskrift, og juster den neste tilsvarende feilmarginen. Den krever dog at du har en formening om hvilken geometri du ønsker. Har du mye klassisk, som jeg, kan Stevenson være en grei pekepinn.
Steen
 

Skipnes

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.11.2013
Innlegg
2.656
Antall liker
1.396
Sted
Oslo
Når du først har prøvd en Arc-protractor, blir alt annet for simpelthen for dyrt eller dårlig. Husk blot å kontrollmåle første utskrift, og juster den neste tilsvarende feilmarginen. Den krever dog at du har en formening om hvilken geometri du ønsker. Har du mye klassisk, som jeg, kan Stevenson være en grei pekepinn.
Steen
Bestilt blekk til printeren , var tomt 😬 så skal forsøke til uka 😀
 
Topp Bunn