Viasat vs. Canal Digital. Hva er best for penga?

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Antall liker
342
Kunne tenke meg å få litt input på om jeg bør velge Viasat framfor Canal Digital. I dag har vi Canal Digital, men ble oppringt av en fyr som tilbyr kanalpakker til kr. 299,- pr. mnd - en pakke som i grunn treffer godt mtp. "innholdsbetegnelse". I dag har jeg og ungene alle de kanalene som er interessante å følge med på, men sammen med disse har vi også en haug søppel som alle Canal+, TV2-fotball, TV3 (Notorisk reklamefikserings-kanal).

Jeg liker Discovery-kanalene, og disse blir erstattet med noe annet hvis jeg velger Viasat.

Hvilke erfaringer har dere med Viasat og deres Explorer kanaler?

PS! Jeg får med en HD mottaker (til en verdi av kr 2000,-) til kr. 0,- med på kjøpet hvis jeg velger Viasat

Mvh.

Vidar

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.963
Du kan si opp Canal+ og fotballkanalene. Da matcer CD Viasat på pris, og du beholder Discovery.

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Har full pakke cd selv, men min far har viasat, er definitivt discovery og tvn vi ser mest på i tilegg til disney, cartoon osv.
Min far har viasat og personlig ville jeg ikke ha byttet discovery kanalene mot explorer kanalene men det kan selvsagt være gammel vane, men sjelden jeg finner like interessante programmer på explorer, I tilegg har man jo herrekanalen max som man heller ikke får gjennom viasat.
imo.

Vidar Øierås

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.01.2003
Antall liker
342
Takk, takk! Da har jeg herved sendt melding til CD om å fjærne Canal+ og fotballen - og spurt om pris på det som er att.

Tenkte det samme om Discovery-kanalene selv. Det kan jo være gammel vane at det er vanskelig å se for seg en TV uten Discovery, selv om Explorer sikkert har tilsvarende tilbud.

Vidar

Topp Bunn