Vi som har fått Kuzma...

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.599
Torget vurderinger
12
Har hatt 4p siden januar. Suveren arm.

The Gunner

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2010
Antall liker
19.234
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Grattis, A-Arve! Jeg blir alltid imponert over de som våger å bore og herje på (kjøpte) utstyr, her drivverket. Operasjonen er vel ikke reversibel i dette tilfelle? Flott resultat ble det uansett. Låter sikkert knall bra også!

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Grattis, A-Arve! Jeg blir alltid imponert over de som våger å bore og herje på (kjøpte) utstyr, her drivverket. Operasjonen er vel ikke reversibel i dette tilfelle? Flott resultat ble det uansett. Låter sikkert knall bra også!
Så sant! Jeg syntes jeg var tøff som gjorde det på en Pro-Ject Debut. ;)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.676
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Trur eg skulle klare å få spelaren attende til utgangspunktet. Eg måtte nok laga gjennomgåande skruar og eit motstykke utan at det skulle bli for vanskeleg. Men eg tvilar på at det vil skje. I staden kjem eg nok til å legge ut ei annonse på nettet....

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Antall liker
1.018
Går ut fra tråden er for "fansen", melder meg i tilfelle definitivt inn blant de:)

Har hatt gleden av et par ukers tukling med det nye leketøyet nå (4-P), rukket å bli overraskende happy (enda så stor Graham tilhenger jeg har vært). Leverer så det holder på alle parametre, har jo rukket å bli noen år denne designen, men for meg en absolutt keeper- Kuzma kommet for å bli......

Mvh.

Topp Bunn