Vi fyller 20 år og gir 20% rabatt på alle* varer ut uken!

hifi_sentralen_20år_web.jpg



Tusen takk til dere alle sammen!

For 20år siden satt vi som tente lys i kassa og ventet på at telefonen skulle ringe og at døra skulle åpne seg. Telefonen har (takk og lov) ikke sluttet å ringe siden og mange av de som kom inn døra er nå nære venner av oss på SteReoFil.

SteReoFil har nådd en alder hvor vi endelig kan kjøpe sterkt på polet! :) Vi har derfor 20% rabatt på alle varer i butikk og på nett ut helgen, kake i butikken og ekstra spennende produkter koblet opp i demo.

Velkommen innom butikken for kaffe og kake, gode kjøp og ikke minst en ganske så heftig lytteopplevelse!

Ved kjøp i nettbutikk: bruk rabattkode "bursdag20" for 20% rabatt.*

Hilsen alle oss på SteReoFil AS

* Kan ikke kombineres med andre kampanjer eller bestillinger. Gjelder ikke OMA/Fleetwood.

Tilbudet avsluttes søndag 18.02.24
 

Kommentarer

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
3.051
Antall liker
895
Vi venter stadig på at dere skal fylle 100 år! Eller, nå er det sikkert ikke så mange her som er oppegående når det skjer, så da er det bedre å handle nå :).
 
V

Vinyl-avgatt45

Gjest
Er det flere som opplever å ikke få benyttet seg av rabattkoden?
 

Sporenstrex

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.10.2016
Innlegg
433
Antall liker
905
Hva er leveringstiden på Glorius plateoppbevaring? Det står «innkommende» på flere. Tenkte mest på 230 eller 330.
 

ELJ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.09.2008
Innlegg
1.664
Antall liker
4.263
Sted
Harstad
Torget vurderinger
27
Super butikk, trangt om plassen, mye snacks og veldig hyggelig betjening.
 

Waqar

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.08.2016
Innlegg
107
Antall liker
72
Gratulerer med 20 år! Feiret med å bestille en forsterker jeg har vurdert en stund👍
 
S

Stover

Gjest
Hva er leveringstiden på Glorius plateoppbevaring? Det står «innkommende» på flere. Tenkte mest på 230 eller 330.
Har ikke svar på spørsmålet, men jeg har noen sånne og er kjempefornøyd. Overgår alternativer fra Ikea med god margin.
 

AOC

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2019
Innlegg
1.878
Antall liker
1.916
Torget vurderinger
1
Jeg synes at det er rett og rimelig at ettersom det er SteReoFil som har bursdag og fyller 20 år, så er det kundene som bør betale 20 % MER for varene. Å snylte på bursdagsbarnet er en uting.
 

Informasjon om bruker

SteReoFil
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
909
Link til alle artikler
242
SteReoFil sine annonser
Bransjenyheter
Luxman feirer 100 år med ny klasse A-forsterker - nå på lager!

Luxman feirer 100 år med ny klasse A-forsterker - nå på lager!

  • 0
Luxman L-100 Centennial er en integrert klasse A-forsterker som kombinerer det beste av japansk ingeniørkunst, moderne teknologi og den musikalske signaturen som har gjort Luxman til en av verdens...
Fortsett
Bransjenyheter
Velkommen til norgespremiere i morgen!

Velkommen til norgespremiere i morgen!

  • 0
Norgespremiere hos SteReoFil Torsdag 21. mai inviterer vi til norgespremiere på Lumin P2 i butikken! Lumin P2 er arvtageren til den svært populære P1, og representerer et stort steg videre. Her...
Fortsett
Bransjenyheter
15% rabatt på alt av platespillertilbehør

15% rabatt på alt av platespillertilbehør

  • 2
Bruk rabattkode "vår" i nettbutikken. :) De øvrige tilbudene finner du her: https://www.stereofil.no/messetilbud Er det noe du ønsker deg en god pris på? Send oss en epost på hifi@stereofil.no...
Fortsett
Bransjenyheter
20% rabatt på utstillingsmodeller fra Oslo HiFi Show

20% rabatt på utstillingsmodeller fra Oslo HiFi Show

  • 0
Under Vårmessen 2026 har vi salg på en rekke utstillingsmodeller fra Oslo HiFi Show. Spillerne har kun vært pakket opp og vist på messen. Blant annet har vi: Modell Pickup Farge Veil...
Fortsett
Velkommen til Vårmessen 2026 10. og 11. april

Velkommen til Vårmessen 2026 10. og 11. april

  • 0
Nå skjer det mye i butikken! Sigbjørn fra Neby Hi-Fi med duggfriske platespillernyheter og norgespremierer fra Pro-Ject! Bjørn fra IsoTek er på plass for å demonstrere strømrens. Her er...
Fortsett
Bransjenyheter
Takk for besøket, det ble en grisebra helg!

Takk for besøket, det ble en grisebra helg!

  • 2
Takk til alle som tok turen innom oss på Oslo HiFi Show! Vi hadde en fantastisk helg, med fullt trykk på rommene og mange gode samtaler – og ikke minst svært hyggelige tilbakemeldinger på både...
Fortsett
Topp Bunn