Høyttalere Vestlyd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Powercon

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.09.2022
    Antall liker
    2.205
    Sted
    Horten
    Hei.

Da har jeg bestilt meg et sett Vestlyd V12C. Hva slags forsterker anbefaler folket her?
    Gratulerer, er artige de Vestlyd høyttalerene.

Er vel litt erfaringer/info i denne tråden på hva folket har brukt som forsterker, men om det var meg så hadde jeg kjøpt en amp med power i.
    -Akkurat nå så ville jeg gått for en Icepower AS1200 amp, da har du amp for den Vestlyd og det aller meste av høyttalere generelt. :cool:

Jee O

Medlem
    Ble medlem
    17.09.2009
    Antall liker
    4
    Gratulerer, er artige de Vestlyd høyttalerene.

Er vel litt erfaringer/info i denne tråden på hva folket har brukt som forsterker, men om det var meg så hadde jeg kjøpt en amp med power i.
    -Akkurat nå så ville jeg gått for en Icepower AS1200 amp, da har du amp for den Vestlyd og det aller meste av høyttalere generelt. :cool:
    Ja de er veldig artige, hadde Vestlyd V15C før. Men det ble litt for voldsomt i mitt rom på ca 20 kvadrat.
    Håper jeg blir fornøyd med V12.

Powercon

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.09.2022
    Antall liker
    2.205
    Sted
    Horten
    Ja de er veldig artige, hadde Vestlyd V15C før. Men det ble litt for voldsomt i mitt rom på ca 20 kvadrat.
    Håper jeg blir fornøyd med V12.
    Begge spiller jo fint ja. (y)
    Men hva slags amp hadde du på V15C da?

Bjørge

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.01.2013
    Antall liker
    29
    Sted
    Vestfold
    Har et par 802 Matrix s2 jeg skal sette bort da jeg får barn snart. Vurderer V15C da disse er hyllevare og ikke en kuriositet som mine gamle travere.
    Om det er noen som har et par til salgs er jeg interessert i å handle et par ;)

Hører gjerne om erfaringer fra flere som har de :)
    Hørte de på Hifiklubben, de låter godt til prisen synes jeg!

• Liker
    Reaksjoner: KMR

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    9.982
    Sted
    Holmestrand
    Har et par 802 Matrix s2 jeg skal sette bort da jeg får barn snart. Vurderer V15C da disse er hyllevare og ikke en kuriositet som mine gamle travere.
    Om det er noen som har et par til salgs er jeg interessert i å handle et par ;)

Hører gjerne om erfaringer fra flere som har de :)
    Hørte de på Hifiklubben, de låter godt til prisen synes jeg!
    Barn er da ikke noe problem?

Ivaols

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2004
    Antall liker
    551
    Sted
    Flekkerøy
    Anbefalte V15C til min bror etter å ha hørt de i et relativt dårlig rom på Hifiklubben i Kristiansand. Synes de låter bra hos min bror, ikke noen frekvenser som stikker avgårde i toppen så her er det mulig å dra på uten at det blør i ørene. Foreløpig drift med en Marantz receiver, men vi skal teste de med Icepower AS1200 snart. Fremstår ganske lettdrevne. Til party er det ikke noe å lure på, og liker du dunk dunk musikk sjangeren er det et røverkjøp. Musikk i Tool kategorien var også tøfft. Har ikke finlyttet til andre sjangre så skal ikke uttale meg den ene eller andre veien på det.

Det frister å teste de i min hjemmekino som er et godt dempet rom, og da på litt mer variert musikk. Får se om initiativet dukker opp 🙂

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn