Hei,
Hva ligger disse på i bruktverdi i dag?
Er klar over at disse begynner å dra på åra men..
Har disse i stua nå, hva burde man ha av forsterkeri på disse? Min music angel ble vertfall ikke noe match, aaalt for varmt og ullent.
Ja det var veiledende pris den gangen. Disse bør ha god avstand til vegg, 80-100 cm.Prøvde en yamaha receiver her nå bare for å prøve noe annet enn rør, men fortsatt veldig mørkt. For meg som kommer fra klipsch RF mk2 ble dette litt av en overgang gitt, kostet disse virkelig 18.000 altså?
Personlig har jeg veldig sans for Mirage, de har flere gode modeller. M1, M3, OM-6, OM-8, OM-5 og OM-7.Interessant spørsmål...
Og hvor gode er disse OM-modellene i dag...?
Har lekt litt med tanken på OM-7 i oppsett nr 3.....
mvh
Proffen
Jeg hadde også flere klipsch,RF 82 RF 3 RF 3 MKII RF 63 RF 83 og La Scala. Det du sier om sweetspot passer bra,prøvde masse høyttalere etter klipsch,valget falt på Polk Audio,hørt mye Mirage og det låter etter min mening behagligere enn klipsch. Klipsch låter knall bra med rett forsterkeri,synd det er så få forsterkere som passerNå er jeg veldig usikker her egentlig om det er klipsch eller mirage som blir stående i stua framover..
Behold begge ;-)Nå er jeg veldig usikker her egentlig om det er klipsch eller mirage som blir stående i stua framover..