Z
Zomby_Woof
Gjest
Dette er hentet fra tråden 'DP menigheten':
Det er overhode ikke du som har fått meg grinete, men derimot Hydrolift. Jeg ser ikke noen god grunn til å la et innlegg med dissing av produsenten/produktet/temaet styre tråden. De hører ikke hjemme under vennetråder i det hele tatt. Det som går til deg, Jurassic er en bønn om å ikke fortsette/forsterke et innspill som leder tråden vekk fra 'vennenes' interesse.
Dette er hjørnet for vennetråder, og dermed 'vennenes' tråder.
Det finnes vennetråder her for merker og produkter som jeg rett og slett synes ''låter bæsj, og har ingen interesse'' (Ø. Sunde).
Disse trådene er for de som mener noe annet. Derfor holder jeg meg unna.
Såpass respekt for andres smak og interesse bør være normen.
Om et merke jeg ikke liker dukker opp under HIFI generelt er det åpent for å komme med innvendinger.
Hydrolift skrev:Hva er så fantastisk med DP? Føler at disse produktene har blitt hauset så vanvittig opp i skyene. Fortell? Forklar? Hvorfor?
Hydrolift skrev:eneste erfaring jeg har er av dp er en test: dpa1 vs adyton cordis 1..8 og det var liten tvil hvem som spilte fletta av hvem.
adyton spilte ringer rundt dp og dette sier jeg ikke fordi jeg hater dp eller har noe som helst i mot dp eller deres produkter. ei heller fordi jeg er en adyton fundamentalist. dette var kun en session hvor jeg i utgangspunktet skulle lytte til dpa1, men etter kort tid foreslå selger å heller høre på adyton, da jeg underveis kommenterte at dette ikke var spesielt imponerende. og du verden som adyton gjorde rett der dp gjorde, jeg vil ikke si feil, men det låt hvertfall annerledes i negativ forstand. dette er egentlig litt synd med tanke på at jeg hadde STORE forventninger til DP etter all skryten og de gode testene.
så hvis noen har et referanse anlegg som inneholder dp produkter, dpa1s f.eks. og bor i oslo, kunne jeg gjerne tenke meg å ta en tur for å bli overbevist. vin og sjokolade spanderer jeg, ikke tolk det på feil måte, hehe.
Hvis du leser innlegget mitt, og ser hvem jeg quoter, så ser du kanskje også hva som er min agenda.Jurassic skrev:Hvis du tar og leser det JEG har skrevet har jeg ikke diskutert Adyton i denne tråden.Zomby_Woof skrev:Hva i all verden er da poenget med å diskutere Adyton i DP-tråden?Jurassic skrev:Litt tidlig på morgenen for deg?
Er allerede en tråd med Adytons venner litt lengre nede på siden.
Eneste jeg har nevnt angående Adyton er at Cordis 1.8 ikke er en 100 Watts forsterker.
Hva i all verden har jeg gjort for å få deg så grinete?
Det er overhode ikke du som har fått meg grinete, men derimot Hydrolift. Jeg ser ikke noen god grunn til å la et innlegg med dissing av produsenten/produktet/temaet styre tråden. De hører ikke hjemme under vennetråder i det hele tatt. Det som går til deg, Jurassic er en bønn om å ikke fortsette/forsterke et innspill som leder tråden vekk fra 'vennenes' interesse.
Dette er hjørnet for vennetråder, og dermed 'vennenes' tråder.
Det finnes vennetråder her for merker og produkter som jeg rett og slett synes ''låter bæsj, og har ingen interesse'' (Ø. Sunde).
Disse trådene er for de som mener noe annet. Derfor holder jeg meg unna.
Såpass respekt for andres smak og interesse bør være normen.
Om et merke jeg ikke liker dukker opp under HIFI generelt er det åpent for å komme med innvendinger.