Velodyne DD-serien: innvendig kobling

DoB

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
172
Antall liker
339
Sted
Oslo
Torget vurderinger
12
Hei dere.

Har en DD18 i deler som jeg gjerne skulle fikset opp. Forsterkermodulen er tatt ut.
Noen som har et bilde av amp fra baksiden så man ser hvor alle multikontaktene sitter? Eller en tegning? Eller som husker godt og kan fortelle?

IMG_5334.jpg
 

DoB

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
172
Antall liker
339
Sted
Oslo
Torget vurderinger
12
Slike multikontakter pleier vel bare å passe ett sted i en gitt konstruksjon da alle har ulike antall "pinner", slik at ikke feilkoblinger skal skje..?

Eller prøv google.

https://www.google.com/search?q=vel...VcBhAIHfbUBPMQ_AUoAXoECAsQAw&biw=1920&bih=937
Ja normalt, men ikke her. Flere som går om hverandre. Har sjekket bildene på google, men de fleste gjelder DD+ som kom etterpå. Bildene fra DD serien fra rundt 2010 er enten av forsterkere som er koblet av eller med veldig dårlig oppløsning.
 

frode n

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.07.2010
Innlegg
227
Antall liker
328
Send en forespørsel til Neby, jeg var i kontakt med dem for noen år siden da det viste seg og være noe galt med min DD 15.
Kan jeg spørre hva som var galt med din? og har du ordnet det selv ?
Grunnen til at jeg spør er at Neby ikke ville reparere, men bytte hele kortet med forsterker og alt, selv om forsterker fungerer. Hos meg virker kun høytalerinngangen.
 

El-retur

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2012
Innlegg
2.316
Antall liker
1.880
Sted
Sauda
Torget vurderinger
14
Send en forespørsel til Neby, jeg var i kontakt med dem for noen år siden da det viste seg og være noe galt med min DD 15.
Kan jeg spørre hva som var galt med din? og har du ordnet det selv ?
Grunnen til at jeg spør er at Neby ikke ville reparere, men bytte hele kortet med forsterker og alt, selv om forsterker fungerer. Hos meg virker kun høytalerinngangen.
Fikset for noen år siden en velodyne spl1200,der var det bare å bytte små kondensatorer så var den helt fin,ser ut som dd18 har like kretskort.
 

frode.s

Hi-Fi interessert
Ble medlem
19.02.2005
Innlegg
61
Antall liker
6
Sted
Namsos
Hei dere.

Har en DD18 i deler som jeg gjerne skulle fikset opp. Forsterkermodulen er tatt ut.
Noen som har et bilde av amp fra baksiden så man ser hvor alle multikontaktene sitter? Eller en tegning? Eller som husker godt og kan fortelle?

Vis vedlegget 576125
Har dukket opp et problem med min dd 18 nå,og den står og hamrer løs når jeg slår den på,signal eller ikke sigal,er det samme,ikke alle gangene dette skjer,men ofte. Tenker å ta en titt innvendig på den,så jeg kan ta noen bilder underveis. Ser tråden er gammel,så du fant kansje ut av det? Tar imot tips,om noen har erfaringer på dette min driver medmed lavfrekvent buldring
 
Topp Bunn