Vellykket Generalforsamling & Julebord!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    IMG_4962.jpg
    Særdeles godt fremmøte på CT!

    Det sittende styre forble sittende, Valgkomiteen likeså.
    Referat blir sendt medlemmene ila kort tid.
    ---
    Utrolig hyggelig julebord! Enuff said ������

    Cheers!
     
    Sist redigert:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.587
    Antall liker
    11.043
    Ja dette var særs hyggelig med mat jeg ikke visste eksisterte på Majorstua. :D Jeg har på følelsen at 2018 kan bli et usedvanlig fint jubileumsår.
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.000
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Tusen takk for en strålende kveld! Humrer fortsatt når jeg blar i boka vi fikk av formannen, "Norges styggeste platecover". Anbefales for mimring og en god latter;)

    20171202_093031.jpg
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    En god venn, hifi-freak og platesamler fylte 60 i går, jeg måtte derfor melde frafall. Han heter Geir, som de gjerne gjør disse stereointeresserte godt voksne herrer, og er rå på gitar og vokal, faktisk!

    Så her har Dr Dong og Sluket rottet seg sammen og presset ut det medlemmet som rimelig sikkert har flest armer i sving. Makan!
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Edle herrer og gilde draaber!
    Derfor I gaar og haaber
    At selskabet aldri tar slutt
    Med slik en fantastiske OVKmann og -gutt


    60DA869A-B649-4555-A312-4BCA0D3D51B4.jpg
     
    Sist redigert:

    crosswind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Innlegg
    5.317
    Antall liker
    13.381
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Snöstorm och isbelagda rullebaner i nord var liksom inte helt vad jag hade hoppats på första kvällen i december, men man kan dessvärre inte pricka in riktig dato varje år.

    Desto hyggligare att se att resten av gängen fick en flott afton! Väl förtjänt.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.807
    Antall liker
    26.393
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Ser ut som en trivelig kveld som vanligt i OVK selskap :) måtte dessverre jobbe og var på vippen dessuten og få 9 1/2 fingrer isteden for 10 st:p
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.199
    Antall liker
    101.659
    Torget vurderinger
    23
    En god venn, hifi-freak og platesamler fylte 60 i går, jeg måtte derfor melde frafall. Han heter Geir, som de gjerne gjør disse stereointeresserte godt voksne herrer, og er rå på gitar og vokal, faktisk!

    Så her har Dr Dong og Sluket rottet seg sammen og presset ut det medlemmet som rimelig sikkert har flest armer i sving. Makan!
    FYI, jeg har ingen ting med Dr Dong og hans ekskluderingsforslag å gjøre.
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.792
    Antall liker
    3.433
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Kan hende du, Totte, var litt bekymret over disse skjeggede dresskledde herrene som viet deg så stor oppmerksomhet:)

    Stemmer i med de andre en strålende aften med strålende mat og selskap.
    Og Bjella var fremragende på Sentrum scene.

    H
     
    Sist redigert:
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Det er flere bøker, totte.Tar med en ny ved første anledning.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Uffda sweedick - har du fått festa på tippen igjen?

    Blandt gårsdagens dokumentasjon finner vi den plausible forklaring på Tottes bokløshet ved hjemkomst. Vi skimter et ultrabredt Totteglis, tomt Totteglass og økende haug Tottekvitteringer ...husken oppi Tottenøtta kan brått ha forvitret i et øyeblikks Tottesekund?

    1D24D82F-1B17-4F99-8B77-0E2E1CFB5392.jpg
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.199
    Antall liker
    101.659
    Torget vurderinger
    23
    Han så ut som en russisk hipsteroligarkmarx kopi! Kronen på verket var det klarrøde bakstykket på vesten :) Observerte en del lett tilårskomne kvinner som siklet uhemmet der han spankulerte frem og tilbake i det veletablerte utestedet Valkyrien... i lett glidende styrepilsforsterket ganglag.. Det har du muligheter, Zoom!

    Prisen for diametralt motsatt look / manglende stil og respekt går uten tvil til undertegnede :(
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Man takker så pent. Må bare skaffe meg hatt og frakk, nå. Jeg fikk lite forståelse for strikkelue til antrekket.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.199
    Antall liker
    101.659
    Torget vurderinger
    23
    For nevnte røde bakstykke / Marx stuk - se # 10 :D

    For øvrig skal jeg hilse fra sjefen/eieren og ikke minst Alexander som severte oss, for øvrig sønnen til en god venn av meg og kona; de var SÅÅÅ fornøyde med vårt hyggelige selskap og ønsket oss hjertelig velkommen igjen!
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Hyggelig å høre. Du får hilse tilbake at servicen var upåklagelig, og maten rett og slett nydelig. Rundt bord var glimrende, selv om vi naturligvis håper å være for mange til at det blir plass neste gang. Jeg stemmer allerede for reprise.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.199
    Antall liker
    101.659
    Torget vurderinger
    23
    Glemte kanskje å si det, men Formannen er helt riktig person på riktig plass, og gjør en flott jobb, som de andre i styre & stell også. Hvilket bevises ved gjenvalg av samtlige uten noen som helst form for disputter!

    Normalt er det slåssing til blodet går over skosålene som gjelder :rolleyes: når det er valgdags!
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Forøvrig, når det gjelder den søte lille boka. Den burde naturligvis vært rød....

    Åkkesom. Jeg fikk tipset av han trivelige karen som selger plater fra bod på Youngstorget, svippa innom konkurssalget til Boklageret eller hva de het nederst i Karl Johan, plukka med meg til alle OVK'ere og en neve i reserve for en veldig hyggelig pris. Jeg tar med en håndfull på Bare Jazz fremover til alle har fått.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Glemte kanskje å si det, men Formannen er helt riktig person på riktig plass, og gjør en flott jobb, som de andre i styre & stell også. Hvilket bevises ved gjenvalg av samtlige uten noen som helst form for disputter!

    Normalt er det slåssing til blodet går over skosålene som gjelder :rolleyes: når det er valgdags!
    "The major problem — one of the major problems, for there are several — one of the many major problems with governing people is that of whom you get to do it; or rather of who manages to get people to let them do it to them.
    To summarise: it is a well known fact that those people who most want to rule people are, ipso facto, those least suited to do it. To summarise the summary: anyone who is capable of getting themselves made President should on no account be allowed to do the job. To summarise the summary of the summary: people are a problem."
    Douglas Adams, The Restaurant At The End Of The Universe
    :)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.199
    Antall liker
    101.659
    Torget vurderinger
    23
    Har bladd igjennom boka i dag - et glimrende slankemiddel! Orker ikke mat nå. En reise gjennom smakløshetens verden - på et medie som i andre enden av skalaen kan formidle helt fantastiske kunstneriske og filosofiske perler. Men altså ikke i denne boka.. Invers kultur.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.199
    Antall liker
    101.659
    Torget vurderinger
    23
    Glemte kanskje å si det, men Formannen er helt riktig person på riktig plass, og gjør en flott jobb, som de andre i styre & stell også. Hvilket bevises ved gjenvalg av samtlige uten noen som helst form for disputter!

    Normalt er det slåssing til blodet går over skosålene som gjelder :rolleyes: når det er valgdags!
    "The major problem — one of the major problems, for there are several — one of the many major problems with governing people is that of whom you get to do it; or rather of who manages to get people to let them do it to them.
    To summarise: it is a well known fact that those people who most want to rule people are, ipso facto, those least suited to do it. To summarise the summary: anyone who is capable of getting themselves made President should on no account be allowed to do the job. To summarise the summary of the summary: people are a problem."
    Douglas Adams, The Restaurant At The End Of The Universe
    :)
    Stemmer bra - vi måtte jo nærmest grisebanke deg for å få deg til å ikle deg nevnte verv. Selv om jeg mener å ha observert et sleskt Machiavellisk lite smil i et øyeblikk du anså deg for utenfor rekkevidden til bermens oppmerksomhet
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.199
    Antall liker
    101.659
    Torget vurderinger
    23
    Uffda sweedick - har du fått festa på tippen igjen?
    Det ordnet sig med litt gaffa tejp:D
    Eller hva med litt kulinarisk trøst? Spiste århundrets beste "janssons frästelse" i går, hvor av ansjos fra Grebbestad selvsagt var en av ingrediensene! Du pålegges herved å frakte hjem et høvelig antall tilsvarende bokser neste gang du returnerer fra The Cash Retreat!

    Denne Grebbestad ansjosen er for rake motsatsen til surstrømming å regne... mmm..... skal åpnes til sen frokost i morgen!
    En stor takk til donoren ;)


    1512225320453_PART_1512225320408.jpg
    1512225343486_PART_1512225343441.jpg
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.199
    Antall liker
    101.659
    Torget vurderinger
    23
    Det heter trebein, ikke vedlegg :mad:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn