Velkommen til Vestfold Lydlaug

J

J.J

Gjest
Dette er ikke et kupp !! ;D

Men et ærlig forsøk på samle Vestfold til et HIFI rike - Det er ikke et stort fylke vi har i fysisk størrelse, så jeg håper at vi kan ta
igjen med engasjement og gøy.
Dette er for alle med interessefelt innen sjangere vi holder på med - ingen nevnt ingen glemt. LYD OG BILDE entusiaster.
Noen andre og jeg... Syntes at Tønsberg og omegn ble litt snaut og lite inkluderende. Vil gjøre et mitt for å samle alle her inne.
Håper du gjør ditt for å si hvor du er og at du vil være med og bidra slik at vi kan være til glede og nytte for hverandre innen denne hobbyen.

Si gjerne her i tråden (om du ikke vil - så ihvertfall en PM) hvorhen i fylke du er ...
Stavern - Larvik - Sandefjord - Tønsberg - Horten/Borre - Holmestrand - og alle flotte steder på "innsia" :D
Og alle flotte steder imellom nevnte. ;D

Velkommen til Vestfold Lydlaug


Mvh
Jan Robert
 
8

8x12_TOM

Gjest
jan#jan skrev:
Dette er ikke et kupp !! ;D

Men et ærlig forsøk på samle Vestfold til et HIFI rike - Det er ikke et stort fylke vi har i fysisk størrelse, så jeg håper at vi kan ta
igjen med engasjement og gøy.
Dette er for alle med interessefelt innen sjangere vi holder på med - ingen nevnt ingen glemt. LYD OG BILDE entusiaster.
Noen andre og jeg... Syntes at Tønsberg og omegn ble litt snaut og lite inkluderende. Vil gjøre et mitt for å samle alle her inne.
Håper du gjør ditt for å si hvor du er og at du vil være med og bidra slik at vi kan være til glede og nytte for hverandre innen denne hobbyen.

Si gjerne her i tråden (om du ikke vil - så ihvertfall en PM) hvorhen i fylke du er ...
Stavern - Larvik - Sandefjord - Tønsberg - Horten/Borre - Holmestrand - og alle flotte steder på "innsia" :D
Og alle flotte steder imellom nevnte. ;D

Velkommen til Vestfold Lydlaug


Mvh
Jan Robert
Bra initiativ. Kommer fra Holmestrand (10km vest for byen)
 
J

J.J

Gjest
Flott : 8x12_TOM ;D

Det er da ingen avstand det - for en som holder til i Stokke ;)
 
J

J.J

Gjest
terjetroll skrev:
Fint!Vil bli med jeg også.Terje i Re komune.
Knall Terje !! Håper at det er noen som kan være med å bidra - slik at det blir litt aktivitet her - rundt omkring. ;D
 

Even S

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.11.2010
Innlegg
143
Antall liker
24
Torget vurderinger
3
Even S er med! Bor i Tønsberg og jobber i Sande.
 
J

J.J

Gjest
Even S skrev:
Even S er med! Bor i Tønsberg og jobber i Sande.
Flott ;D Det er bare og tegne og fortelle... vi trenger noen som kan bidra til aktivitet 8)
 

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Innlegg
1.653
Antall liker
228
Tønsberg. Bra initiativ. Det ene trenger ikke ekskludere det andre heller. :)

Mvh.

Rune
 
J

J.J

Gjest
Så flott folkens ;D

Til dere som ikke har en egen tråd om ens eget anlegg m.m - kjør gjerne igang med det, så er det litt lettere og følge med.

Vet ikke om det bare er meg (godt mulig) så har jeg syntes at dere sør ifra fylket har vært stille her inne (jaja - ikke alle da)
Og det kan jeg ikke skjønne kan være noe gøy ;D Si ifra om jeg tar feil ....
 
8

8x12_TOM

Gjest
Dette blir en trivelig gjeng :) Vi får håpe det ikke blir for klare grupperinger innad.
Jeg for min del synes det er morro å treffe folk med en annen tilnærming til denne hobbyen, enn meg selv.
 
J

J.J

Gjest
Syntes det er fint at folk gjør seg tilkjenne i denne tråden ... da blir det kanskje litt lettere å ta kontakt.

Og treffes for lyd og "kicking tyres" ;D
 
J

J.J

Gjest
G.A.G. skrev:
Bra initiativ! :D

Mvh
Andreas
Ja - jeg håper at dette er mer inkluderende og at det blir lettere å få en grei oversikt over dem som vil være aktive.

Det er jo sånn at det ikke er alle som vet hvor alle er hen og plutselig så kan en kanskje finne en frende i nærheten.



/JR
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.201
Antall liker
101.668
Torget vurderinger
23
Jeg er i Tønsberg, veldig raskt.. ;D
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Sandefjord her! :D
Bra initiativ jan#jan, har tenkt det samme i et par år, men...................... ;D
 

SteinLarsen

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.06.2009
Innlegg
1.110
Antall liker
1.332
Sted
Nykirke
Torget vurderinger
5
Og da får jeg være Horten sin representant, eller Nykirke nærmere bestemt.

Stein
 
J

J.J

Gjest
SteinLarsen skrev:
Og da får jeg være Horten sin representant, eller Nykirke nærmere bestemt.

Stein
Aaah ... så flott !! ... oxo med Klipsch da gitt ....... gleder seg allerede ;D


Mvh
Jan Robert
 

SteinLarsen

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.06.2009
Innlegg
1.110
Antall liker
1.332
Sted
Nykirke
Torget vurderinger
5
Aahh, kjerringa speller Made in Japan så forb..a høyt!!


J.J skrev:
SteinLarsen skrev:
Og da får jeg være Horten sin representant, eller Nykirke nærmere bestemt.

Stein
Aaah ... så flott !! ... oxo med Klipsch da gitt ....... gleder seg allerede ;D


Mvh
Jan Robert
 

G.A.G.

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.02.2006
Innlegg
475
Antall liker
68
Sted
Vestfold
Godt nytt lytteår til alle! Måtte vi få til mange gode lyttaeanser i 2012!

Mvh
Andreas
 
J

J.J

Gjest
Godt nytt år !! Måtte det bringe enda flere av oss sammen !! Håper det er fler som syntes at det ser artig ut og at fler vil være med å delta.

Alle om sitter i soffan og lurer på om atte ..... send gjerne en PM eller si ifra her i tråden. Det å sitte kun aleine uten input er igrunn ikke såå artig, så "join us".

Vi vil ønske mange fler velkomne :D



Mvh
Jan Robert
 

olisn1

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.11.2004
Innlegg
532
Antall liker
4
Takk for de lyttekveldene som var i år og med ønske om flere slike i året som kommer:
Godt nytt år.

Ole G. :)
 

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Innlegg
1.653
Antall liker
228
Godt nytt år folkens!

Ser frem til noen koselige avbrekk i lauget i året som kommer. :)
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Takk for et bra "laugår" med mange fine treff, håper at vi kan få like mange treff neste år.
Godt nytt år til dere alle!
 

ambiance

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.01.2007
Innlegg
524
Antall liker
161
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
3
Ønsker dere et riktig godt nytt år!

Hyggelig å få inpass hos dere, og håper på flere kvelder med musikk, og hyggelig folk.

A.
 

Ampzilla

Medlem
Ble medlem
29.04.2009
Innlegg
46
Antall liker
1
Hei Alle musikk og HIFI frender.
Etter en hektisk og anonym tilværelse, er jeg tilgjengelig både for besøk og besøke likesinnede.
Intereserte kan se anlegget mitt under "mitt anlegg og bildetråd" (Ampzillas husalter).

Mvh
Gunnar Hammer
 
J

J.J

Gjest
Ampzilla skrev:
Hei Alle musikk og HIFI frender.
Etter en hektisk og anonym tilværelse, er jeg tilgjengelig både for besøk og besøke likesinnede.
Intereserte kan se anlegget mitt under "mitt anlegg og bildetråd" (Ampzillas husalter).

Mvh
Gunnar Hammer

Flott - det ser ut til at Montana er et av dem store merkene her i Vestfold ......hmmh ... ;D

Blir sikkert en anledning il å lytte hos deg og - Montana er spennende ihvertfall :)


/JR
 

G.A.G.

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.02.2006
Innlegg
475
Antall liker
68
Sted
Vestfold
Ampzilla skrev:
Hei Alle musikk og HIFI frender.
Etter en hektisk og anonym tilværelse, er jeg tilgjengelig både for besøk og besøke likesinnede.
Intereserte kan se anlegget mitt under "mitt anlegg og bildetråd" (Ampzillas husalter).

Mvh
Gunnar Hammer
Gratulerer med helt fantastiske høyttalere, og med oppstandelsen fra anonymiteten! :)
Dersom du har anledning allerede nå til torsdag, er du velkommen. Holder til på Nøtterøy, jeg også. Påmelding via besøkstråden.

Mvh
Andreas
 
Topp Bunn