Velkommen til vår nye nettbutikk!

yesda_moving_soundwaves_1920x1002.png

Vi i Yesda Audio er veldig stolte av å kunne presentere
vår splitter nye nettbutikk!

Du finner den under vårt nye domenenavn

www.yesdaaudio.no

Velkommen til en hyggelig handel!

Ring oss gjerne for en hyggelig prat på
45034017

Vedlegg

Kommentarer

MusicBear

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.01.2013
Antall liker
3.270
Torget vurderinger
0
Gratulerer med en usedvanlig ujålete og opplysende nettside, her ser du ut til å være lysår foran en del av dine konkurrenter (og dem om det). Når jeg først kommenterer en nettside, fordi jeg syntes den var så bra, legger jeg til at jeg skulle ønske flere leverandører ut over tekniske data, også legger til (edruelige og opplysende) kommentarer om det enkelte produkt. For ofte har leverandør mye info og erfaring om sine produkter som de med fordel kunne dele med kunden som ser.

Yesda Audio

Bransjeaktør
Ble medlem
24.04.2020
Antall liker
54
Sted
Gjøvik
Torget vurderinger
0
Gratulerer med en usedvanlig ujålete og opplysende nettside, her ser du ut til å være lysår foran en del av dine konkurrenter (og dem om det). Når jeg først kommenterer en nettside, fordi jeg syntes den var så bra, legger jeg til at jeg skulle ønske flere leverandører ut over tekniske data, også legger til (edruelige og opplysende) kommentarer om det enkelte produkt. For ofte har leverandør mye info og erfaring om sine produkter som de med fordel kunne dele med kunden som ser.
Takk for det! Vi prøver å sette en ny standard.

defacto

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2016
Antall liker
1.956
Sted
Liten by
CocktailAudio X14 så spennende ut. Kan den ses og prøves noe sted?

Informasjon om bruker

Yesda Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
54
Link til alle artikler
28
Yesda Audio sine annonser
Bransjenyheter
MIDTSOMMERSALG HOS YESDA AUDIO!

MIDTSOMMERSALG HOS YESDA AUDIO!

• 0
Yesda Audio har nå midtsommersalg hvor vi gir 15% på cocktailAudio N25 og X35 Midtsommersalget varer frem til 20. juli! Bruk kupongkode NX22 i handlekurven. Husk også at vi alltid har 30...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet | Finale Audio nå hos Yesda Audio!

Nyhet | Finale Audio nå hos Yesda Audio!

• 0
Yesda Audio er stolte av å kunne representere Finalé Audio i Norge! Finalé Audio er en tradisjonsrik kanadisk produsent av rørforsterkere. Forsterkerne befinner seg helt i det øvre sjiktet. De...
Fortsett
Bransjenyheter
SOMMERSALG HOS YESDA AUDIO

SOMMERSALG HOS YESDA AUDIO

• 1
Yesda Audio har nå sommersalg hvor vi gir 15% rabatt på alle modeller fra Davis Acoustics. Sommersalget varer frem til 26. juni! Bruk kupongkode DAS22 i handlekurven. Husk også at vi alltid...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet | SW1X DAC II SPX testet av Håkon Rognlien

Nyhet | SW1X DAC II SPX testet av Håkon Rognlien

• 5
En glimrende og utfyllende test av SW1X DAC II SPX. Håkon Rognlien konkluderer: Hvor konkluderer man så med denne anakronistiske DAC’en? La meg aller først understreke at på...
Fortsett
Bransjenyheter
Yesda Audio tømmer lageret for demoprodukter!

Yesda Audio tømmer lageret for demoprodukter!

• 0
Se de ekstremt gode prisene på våre demoprodukter.. Gjør et kupp i dag! Produktene finner du her Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat!
Fortsett
Bransjenyheter
VÅRSALG HOS YESDA AUDIO

VÅRSALG HOS YESDA AUDIO

• 5
Yesda Audio har nå vårsalg hvor vi gir 17% rabatt på alle modeller fra cocktailAudio. Vårsalget varer frem til 14. april! Bruk kupongkode CAPV22 i handlekurven.
Fortsett
Topp Bunn