Velkommen til Arendal Lydlaug!

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Innlegg
798
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
Takk for hyggelig sammentreff på Cafè Lindvedske i dag! Tilstede var Gjert, Håkan, Tommy og undertegnede (alias GjeEsp, Melges, Zeno og tomerik). Flere hadde meldt sin interresse, men hadde ikke anledning til å komme i dag. Uansett var det en hyggelig og engasjerende formiddag. Det er plass til flere, så jeg håper enda flere i distriktet kommer neste gang! I tiden fremover vil vi ta sikte på å samles i tilsvarende settinger, men også i "hjemme hos"- treff med god musikk, diskusjoner og forskjellige synspunkter kommer frem!

Ha en fortsatt fin søndagskveld!

mvh
Tom Erik
 

Anfield

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.09.2004
Innlegg
926
Antall liker
42
Glimrende, da er dannelsen en faktum... :D

Uten å være for kritisk, bør vel mesteparten av treffene i Arendal Lydlaug tilby lytting til musikk i en eller annen variant, i tillegg til kaffe... ;-)
 

StereoJoe

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.11.2004
Innlegg
651
Antall liker
2
Glimrende å høre at det er aktivitet på gang! Det passet dessverre ikke på søndag, men satser på å stille neste gang (tar sjansen selv om jeg bor i Grimstad... ;D). Vet ikke helt hvor langt dere kom i planleggingen, har dere snakket om "terminliste" eller fast tid/sted for samling?

Mvh
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Oj! Et lydlaug i en av mine favorittbyer! Er det lov å komme på visitt neste gang jeg er på deres kanter ? :D
 

LydKarl

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.11.2004
Innlegg
981
Antall liker
115
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
1
Sjå her ja! Glimrande tiltak, dette :)

Tenker det var triveleg på Lindvedske. De vart jo faktisk ein liten gjeng på dette første (?) treff, hyggelig å høre. Hadde som du veit dessverre ikkje anledning til å stille opp denne gangen, neste gang kanskje?

Kryssar fingrane og håpar på å bli ønska velkommen som gjest eg då, eg som delar kommune med StereoJoe ;)

Mvh. Karl
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.420
Antall liker
25.777
Torget vurderinger
24
Som formann i Oslo Audio Society, og krystallklar arendalitt, bør jeg nesten få lov til å hospitere.
Kanskje jeg kan få med meg litt hifi på Sørlandet også.
 

tomerik

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2006
Innlegg
798
Antall liker
253
Sted
Arendal
Torget vurderinger
1
Fosse skrev:
Som formann i Oslo Audio Society, og krystallklar arendalitt, bør jeg nesten få lov til å hospitere.
Kanskje jeg kan få med meg litt hifi på Sørlandet også.
Du er hjertelig velkommen! Om du venter til våren så blir det kanskje en tur i båt også? Så fort gradestokken kryper opp mot 20-tallet så har jeg lyst til å invitere alle i Lydlauget på båttur ombord i 102 år gamle Immanuel! Grilling, litt øl og hyggelig sosialt samvær.
 

Melges

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.12.2007
Innlegg
148
Antall liker
0
Kjempegøy at vi blir flere! Gleder meg til å høre flere gode oppsett, så jeg foreslår at vi etterhvert lager en slags terminliste for våren? Da kunne vi tatt runden hos hverandre og skaffet oss flere referanser, i tillegg til sosialt samvær...

Dette kunne kanskje være et punkt på neste møte?

Håkan
 

Baard

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.04.2002
Innlegg
2.154
Antall liker
683
Torget vurderinger
1
Er gift med ei fra Hisøy - kan jeg få være assosiert medlem.
Er ofte innom - kunne vært hyggelig å ut øke besøks kretsen til mer enn familie og svigers...
 
Topp Bunn