Varsling

J

J.J

Gjest
Jeg har varsling på noen tråder - at jeg får en automatisk generert mail om det er kommet nye innlegg.
På opptil fler av emnene/trådene så får jeg ikke alltid varsling.. plutselig har det kommet mange innlegg uten at jeg får beskjed... ikke bare minutter, men timer og dager... Når jeg dobbeltsjekker så får jeg beskjed om jeg vil deaktivere. Så tjenesten ifra meg er bestilt og ok.
Noen ganger får jeg beskjed.... Hva skjer`a ??

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.549
Torget vurderinger
2
Denne funksjonen har aldri vært helt stabil, og jeg finner ingen åpenbare feil, så jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre. På vårt nye forum så fungerer dette mye bedre, og jeg tror vi må leve med litt ustabilitet inntil videre.

J

J.J

Gjest
Ok - Men det har blitt dårlig i det siste, har funket for min del frem til dem siste 14 dagene- sånn ca.
Men da er det bare og vente da ... OG følge litt ekstra godt med ;D

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.549
Torget vurderinger
2
Det er ingenting som har endret seg fra vår kant, men som sagt, varsling har vært ustabilt fra dag 1 for enkelte brukere.

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Antall liker
136
Torget vurderinger
2
jan#jan skrev:
Jeg har varsling på noen tråder - at jeg får en automatisk generert mail om det er kommet nye innlegg.
På opptil fler av emnene/trådene så får jeg ikke alltid varsling.. plutselig har det kommet mange innlegg uten at jeg får beskjed... ikke bare minutter, men timer og dager... Når jeg dobbeltsjekker så får jeg beskjed om jeg vil deaktivere. Så tjenesten ifra meg er bestilt og ok.
Noen ganger får jeg beskjed.... Hva skjer`a ??
Who cares, holder vel å være innlogget en gang i måneden......

Topp Bunn