LMC skrev:hørt om varm sushi?![]()
Søkke, jeg må komme meg over i oljå.ottone skrev:Kald mat kan være så mangt.
For meg er det koldtbord med sild, egg og diverse sjømat, pluss svær salatbar. Litt brød til for syns skyld. Av og til bare en boks sardiner, salat og noe rugbrød.
Ikke så kjapp nå, vi må betale for hver smule. Outsourcet kantinen for lenge siden.Roberten skrev:Søkke, jeg må komme meg over i oljå.ottone skrev:Kald mat kan være så mangt.
For meg er det koldtbord med sild, egg og diverse sjømat, pluss svær salatbar. Litt brød til for syns skyld. Av og til bare en boks sardiner, salat og noe rugbrød.
En slik kantine kunne jeg gladelig betalt i. Vår er outsorcet til Eurest og driftes av mennesker som til og med klarer å mislykkes i å koke poteter. Salatbaren ville fått en vegetarianer til å gå på McDonalds.ottone skrev:Ikke så kjapp nå, vi må betale for hver smule. Outsourcet kantinen for lenge siden.Roberten skrev:Søkke, jeg må komme meg over i oljå.ottone skrev:Kald mat kan være så mangt.
Bare vann og brød er gratis, kunne jo ta med sardiner og kaviar selv, men det er det nok ingen som tør.
norske brødskiver har ikke noe med mat å gjøre.DIY_dude skrev:de udugelige brødskivene.
Urk urk! :-XCanales skrev:LMC skrev:hørt om varm sushi?![]()
jasså, du kjører sushien en tur i mikroen, lmc?
Det er blitt meg fortalt at dette er det min løsning kalles. Varm, og mellom den tiden da folk vanligvis spiser lunch og middag.Brasse skrev:Ikkje gløym flunsjen!
Og så er det svært nær kontoret! Går det an å bli bedre enn det? Platekompaniet rett nedpå gateplan, og Lerøy i kjelleren like over piazza-en.pengesluk skrev:Må være deilig å bo slikt til at den maten du beskriver er tilghengelig til nevnte pris!!
Lerøys?baluba skrev:I går spiste jeg flunsj klokken 13.30. Lerøys raspeball-middagstallerken med god hjemmelaget kålrabistappe med gulrot, saltkjøtt, bacon og vossakorv i en relativt romslig porsjon til 70 kroner er det ikke noe å si på. Torsdagskomlen skal bli den tradisjonelle torsdags-flunsjen i fremtiden.
Han bor eller jobber altså ikke i Bergen sentrum? Fjordland er faktisk anstendig, både når det gjelder komlene og kjøttet. Men når det gjelder stappen så er det lysår forskjell i forhold til Lerøys. En ting er glatt pulverstappe, en annen ting er kålrabi og gulrot som faktisk er moset til en passe klumpete konsistens. Og uten dott må det jo bacon til, og det har ikke Fjordland.oddgeir skrev:Min yngste, som er en svoren ball-fan (ja, det heter ball, til nød potetball) har i lengre tid testet ut ferdigballmarkedet. Han har landet fjellstøtt på Fjordland.
Ingen over, ingen ved siden, i følge han.
???Trondmeg skrev:Kald fordi det smaker best. Jeg er ikke så glad i varm mat så ett måltid pr dag er i overkant.
Selvsagt. Det beste med å være på Kontinentet (i det minste mye av det) når man er der er at man sitter og spiser en ordentlig meny to ganger per dag.Trondmeg skrev:Dere som spiser varm middagsaktig lunch, hva spiser dere når det er middagstid? En middag til?
Absolutt. Jeg kommer ikke til å riste av meg tiden i Italia frivillig, selv om kald lunch forekommer fra tid til annen her også.totte skrev:???Trondmeg skrev:Kald fordi det smaker best. Jeg er ikke så glad i varm mat så ett måltid pr dag er i overkant.
Selvsagt. Det beste med å være på Kontinentet (i det minste mye av det) når man er der er at man sitter og spiser en ordentlig meny to ganger per dag.Trondmeg skrev:Dere som spiser varm middagsaktig lunch, hva spiser dere når det er middagstid? En middag til?
Selvsagt.Trondmeg skrev:En ting undrer meg litt: Dere som spiser varm middagsaktig lunch, hva spiser dere når det er middagstid? En middag til?