Van the "countryMan"

tommen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2002
Innlegg
144
Antall liker
0
Jeg har i alle år vært en stabil fan av Van Morrison, og etter at den siste skiva hans med country låter fikk ganske god kritikk( tror det var en femmer i aftenposten kanskje), kjøpte jeg den. Uten å ta en lytt!!
Gledet meg stort til en hyggestund med noe godt i glasset og ny cd. Men hvilken nedtur.. dette stemte ikke i mine ører. Van M synger gnålete og greier ikke å tilføre noe positivt til kjene coverlåter, synes jeg.
Denne blir nok byttet på mandag, er det noen andre som har vært borti denne cd´en eller hadde jeg en dårlig dag? Jeg synes forøvrig at det har gått litt nedover med Van med de siste skivene, jeg spiller heller ikke den forrige så veldig mye; det blir helst de som er noen år gamle som havner i spilleren.
 

Rune N

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.11.2003
Innlegg
123
Antall liker
0
Sted
Nedre Eiker
Jeg er også en fan av Van Morrison, og i likhet med deg er det de tidligere utgivelsene som havner i spilleren, er han beklageligvis "over the top" mon tro ?
 
O

om.s

Gjest
Hørte også på denne "Pay the Devil",det er lenge siden man ikke handlet siste VM plata når man var i sjappa, men kanskje en dag for å holde samlinga oppdatert....

mvh
 

olav_larsen

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.01.2004
Innlegg
538
Antall liker
84
Syns ikke platen er direkte dårlig! Er likevel enig i at Van kan bedre, mye bedre faktisk!!
 
T

tjn

Gjest
Enig med folket her, skal jeg nyte "van the man" så blir det "Moondance" og "Astral weeks"...synes vel egentlig at det er en stund siden mannen var "over the top".
 

kurtis

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2005
Innlegg
141
Antall liker
21
På mange år blir dette den første "van the man" cd jeg ikke kjøper. Har alltid vært en av mine store favoritt etter at jeg oppdaget ham på slutten av 70-tallet, men å kjøpe denne ville i tilfelle kun være for å ha den i skuffen. Det er det slutt med!

Helt enig i at de eldre platene er de beste og disse er det like trivelig å lytte til i dag som da de ble kjøpt.
 
Topp Bunn