Valla vs Yssen..........

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
304
Hørte en alvorsfylt C.I. Hagen på radioen nettopp som kommenterte den aktuelle feiden som nå pågår mellom Valla/Yssen, hvor en konklusjon så langt var at LO er blitt svekket. Fikk ikke med meg siste del av intervjuet, da singlingen i glass tok helt overhånd.........

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Hørte en alvorsfylt C.I. Hagen på radioen nettopp som kommenterte den aktuelle feiden som nå pågår mellom Valla/Yssen, hvor en konklusjon så langt var at LO er blitt svekket. Fikk ikke med meg siste del av intervjuet, da singlingen i glass tok helt overhånd.........
Du må ha for dårlig spredning i toppen. Prøv bånddiskanter. ;)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.421
Yssen er vel snart å se som Siv Jensen sin personlige rådgiver. Det hadde vært en fin kombinasjon, det ;D ;D ;D

eirik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
0
Saken her er vel egentlig de tingene som skjedde på julebordet for et par år siden. Så går Yssen bort og blir gravid. Det er ikke rart at Gerd Liv sjalu da..... ;)

Monoas

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.03.2004
Antall liker
2
Hagen godter seg vel over den negative oppmerksomheten som blir LO til del i denne saken.

Gerd-Liv Valla er en av de mest usympatiske offentlige personene jeg kan tenke meg, at hun er en bitch på jobben komme vel ikke som noen stor overraskelse. Det er tydeligvis stor forskjell mellom liv og lære i LO også.

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Antall liker
640
Sted
Bergen
De er ikke noen favoritter noen av dem akkurat. Valla fikk følgende adjektiv om seg da hun var minister: autoritær, kunnskapsløs og beslutningsvegrende. Kan knapt tenke meg verre kombinasjon for en leder.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
12.421
Saken her er vel egentlig de tingene som skjedde på julebordet for et par år siden. Så går Yssen bort og blir gravid. Det er ikke rart at Gerd Liv sjalu da.....  ;)
Ble Yssen gravid iløpet av julebordet?  ::) Da skjønner jeg.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.983
Torget vurderinger
0
Huff...det har jeg glemt.. Hvorfor har jeg glemt det??

K.

Du har ikke glemt det, du har fortrengt det ! Det er noe helt annet ! ;D

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
11
På høy tid at sannheten om Valla kom fram! Det er synd på Yssen og alle andre som jobber nært under Vallas ledelse. Valla har fått som fortjent.

Forresten, hvorfor sier Valla "vi" hele tiden når hun forsvarer seg? Det er hun alene som er anklaget i denne saken!

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
954
Denne saken har ingenting i offentligheten å gjøre. Den skulle vært løst internt. Det er vanskelig, men det eneste riktige. Er det ikke det vi har LO for?

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
11
Denne saken har ingenting i offentligheten å gjøre. Den skulle vært løst internt. Det er vanskelig, men det eneste riktige. Er det ikke det vi har LO for?
Dette har du selvfølgelig helt rett i, i prinsippet. Men saken er den at Valla, som den kompromissløse diktatoren hun er, ikke ville tillatt noen skikkelig intern gjennomgang av denne eller lignende saker, så lenge det var hun selv som var anklaget. En slik leder kan ikke LO ha. Resultatet av denne saken er uansett at Valla må gå.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Valla er en psykopatisk tyrann, og det er velkjent i LO-Ap konglomeratet.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.983
Torget vurderinger
0
Forresten, hvorfor sier Valla "vi" hele tiden når hun forsvarer seg? Det er hun alene som er anklaget i denne saken!
Gramatikalsk kalles det "majestetsflertall", som i "Vi Norges Konge"!

Viser vel bare Vallas stormannsgalskap. :eek: :p

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
312
Sted
Oslo Vest
Yssen er en sutrepave, hadde hun vært mann hadde man bare ledd av henne.

T

Thomas1

Gjest
Hvis Valla er så tøff i trynet, er ikke det riktig å kalle henne Balla?

nik

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.06.2002
Antall liker
34
Enda godt at jeg slutter som tillitsvalgt og melder meg ut av LO i februar.
LO er ikke det samme uten Yngve!

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.904
Gramatikalsk kalles det "majestetsflertall", som i "Vi Norges Konge"!

Viser vel bare Vallas stormannsgalskap.  :eek:  :p
Jeg tror hun sier "Vi" for å styrke et inntrykk av dette er Yssen vs LO, i stedet for Yssen vs Valla. Og Yssen har jo spilt denne muligheten over ved å antyde at mange i LO er noen feige ja-mennesker.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Tror LO hadde tjent stort på å få seg ny leder, Valla er noe av det mest usympatiske jeg ser på TV, tviler ikke på at det som Yssen her sier stemmer.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
11
Kan vi altså sjå på dette som ei LO-lekkasje?
Ja, det kan vi. Det er flere mellomledere i LO som sliter under Valla. Yssen er foreløpig den eneste som våger å stå fram.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Og kven eignar seg til ny LO-sjef?
Dette gir seg sjølv.

John G. Bernander

Flink kar med hovudet på rett plass, og utan fast jobb. Kunne kanskje hjelpe til med å få litt ljos inn i dei innerste mørke krokane i LO. Kanskje få rydda litt i torturkammeret til Valla.

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.744
Torget vurderinger
4
Dette gir seg sjølv.

John G. Bernander

Flink kar med hovudet på rett plass, og utan fast jobb.  Kunne kanskje hjelpe til med å få litt ljos inn i dei innerste mørke krokane i LO.  Kanskje få rydda litt i torturkammeret til Valla.
Jauda, - en høyremann bak rattet i Ap-bastionen hadde vært spenstig det ;-)

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
304
Du må ha for dårlig spredning i toppen. Prøv bånddiskanter. ;)
Skjønte ikke den, riktig.

Wara, Wibe, Simonsen, Kleppe, Frank-Gundersen, Danielsen, Lonstad, Hedstrøm og sikkert maange flere.............

V

villov

Gjest
Noe av det første jeg måtte lære meg som arbeidsleder for 30 år siden var at det er ingen skam å be om unnskyldning hvis man håndterer en sak feil.

Fremdeles i dag kan jeg "uten vilje" oppføre meg uriktig overfor personalet, og ønsker derfor å gå på kurs hos Valla slik at jeg også kan bli perfekt.

K

knutinh

Gjest
Interessant innlegg i aftenposten i dag som lanserte hypotesen at det hele var skissert av Stoltenberg som straff for tuktingen Valla har drevet med.

Signert Vetle Lid Larsen.

-k

Topp Bunn