Jeg får større virkning av disse under kilde/tidlig i kjeden. Synes ikke virkningen er like tydelig under f.eks apolloblokkene. Nå har jeg også bare 6 stk. Hvis jeg hadde hatt flere ville jeg også puttet de under effekt/høytalere. . . .Hvorfor ikke under sluttrinnene eller høyttalere.
Tre under cd, tre under pre.
Mvh Petter.
Nydelig anlegg og oppsett det derre.. Tror nok nytelsen er grei både med med og uten cones.
Oppsettet var meget pent så kanskje du bare skulle sende konene i retur med posten.
Sorry men har ikke helt trua
mvh
Jeg fikk best resultat under høytalere, deretter cd spiller. Minst effekt unde RIIA. Sikkert systemavhengig. Bruker BRD konene til Høium.
Om konene har så markant effekt som det sies her, så vil det jo være enkelt å finne ut av dette ved å prøve seg fram selv?
Jada, er på ingen måte vinylfanatiker. Men når det er sagt, er det vinylen som frembringer flest magiske øyeblikk her hjemme!CD? Bruker du det enda?
Tre under cd, tre under pre.
Mvh Petter.
En litt annen vinkling; har du prøvd Feet of Silence under cd-spiller? Jeg har prøvd en god del, og de har kommet best ut hos meg. Base plattform synes jeg også fungerer bra.
Jeg fikk best resultat under høytalere, deretter cd spiller. Minst effekt unde RIIA. Sikkert systemavhengig. Bruker BRD konene til Høium.