Forsterkere Valg av integrert til Klipsch k-horn

fraiser

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.03.2011
Innlegg
363
Antall liker
210
Torget vurderinger
10
Får meg noen klipsch k-horn i morgen og trenger noe annet en mine dynamic precision forsterkere.
Trenger litt bistand / tips til integrerte forsterkere som kan passe lydmessig /effektmessig til horna. uten for mye sus/egenstøy mtp effektiviteten på horna.
Har sett på den Bat vk300x som ligger her (blitt advart for sus på bat)og Evt Sugden a21al .abrahamsen,electrocompaniet osv.
Er det noen som har erfaringer å dele mtp forsterker til k-horn setter jeg veldig pris på at noen deler sine erfaringer.
Blir ikke åpne rør i første omgang mtp småbarn i hus.
Ser etter bruk mellom 5000-15.000,-
Fraiser
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.130
Antall liker
10.593
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Gratulerer så mye med nye glitrende HT :)
Ikke noe konkret anbefaling herfra men tror du er inne på noen gode kandidater selv :) Audio Note har også noen "lukkede" rør integrerte som jeg tror kan passe.
Oto, Soro etc.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Hvis budsjettet er viktig så ligger det en Dared Saturn med innebygget DAC til 9.800 på Torget fra en forhandler. Demomodell til halv pris. KT120 i klasse A, 20 watt.
 

fraiser

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.03.2011
Innlegg
363
Antall liker
210
Torget vurderinger
10
Hei. Takker for innspill. Tja hvorfor ikke dp,Ser for meg total overkill mtp effekt.? Dp er totalt støyfrie på dynadio contour 3.4 men usikker på det mtp horna..
Men kommer til å prøve. :) Lukkede rørkonstuksjoner er jo noe å tenke på .Om noen har noe passende amper til salgs i oslo omr så si ifra. Trenger dac også.:)
 

fraiser

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.03.2011
Innlegg
363
Antall liker
210
Torget vurderinger
10
Hvis budsjettet er viktig så ligger det en Dared Saturn med innebygget DAC til 9.800 på Torget fra en forhandler. Demomodell til halv pris. KT120 i klasse A, 20 watt.
Buskjettet er avhengig av hva som dukker opp. Men 20k er maks. Hvis jeg ikke skal ha ekstern dac trenger jeg optisk inn mtp spotify stream osv.
Kikka på den dared ampen og det virka jo lovende.
 
D

Dåbbel J

Gjest
Prøv med DP før du gjør noe annet, dem liker effekt som "alt" annet......
 
Topp Bunn