- Ble medlem
- 28.07.2006
- Antall liker
- 143
Har nylig fått et doxa sett. Doxa 012 og 70SE. Hovedanlegget er Parasound og Klipsch. Så tenkte og finne noen stativ Ht til Doxa settet. Blir et anlegg nr.2 Noen som har noen gode forslag? tenker på et par rimelige stativ HT, helst et par som ikke har for store mål. HT som spiller bra på lavt/normalt nivå.. og som ikke MÅ ha subb hjelp..
Doxa er nytt for meg, prøver og lese mg gjennom det som er av Doxa emne. Men Dersom noen har noem tips osv og komme med her så takker jeg for det
F.eks bør Doxaene mine få en tur til doktoren for service og/eller oppgradering? ( begge er i orginal stand) Jeg er 3 eier, eier før meg hadde desse i noen få dager før jeg fikk desse som gave
Doxa er nytt for meg, prøver og lese mg gjennom det som er av Doxa emne. Men Dersom noen har noem tips osv og komme med her så takker jeg for det
F.eks bør Doxaene mine få en tur til doktoren for service og/eller oppgradering? ( begge er i orginal stand) Jeg er 3 eier, eier før meg hadde desse i noen få dager før jeg fikk desse som gave