T
TT.
Gjest
Vet du hva Kjære Høvding, skrinlegg hele prosjektet. Du og hele sentralen vil komme bedre ut av det ved å la være.
Utdyp gjerne litt mer hva du mener med at vi vil komme bedre ut av det ved å la være.Vet du hva Kjære Høvding, skrinlegg hele prosjektet. Du og hele sentralen vil komme bedre ut av det ved å la være.
Det kommer sikkert av at vi ikke visste hva Høvdingen skisserte før det ble skissert! (Jeg er langt over klimakteriet.)ser ikke helt problemet ut ifra hva høvdingen skisserer. Mye PMS på sentralen ikveld??
Det er ingen, så vidt jeg kan se, som har kritisert din innsats eller innholdet i det presenterer Rudi.Da har jeg slettet hele vinylrelaterte tester fra HFS, så nå kan dere slutte og furte og være misunnelige på meg og gjøre noe selv istedet.
Nettopp!Det er da vel ingen som vil inn og redigere lista til Rudi, eller kunne poste kommentarer inne i den? Den ville blitt uleselig tvert. Det samme om noen går inn og redigerer inne i startinnlegget under 'vinylrelaterte tester'.
Men å kunne kommentere med et eget innlegg i rett under teksten i tråden som er startet (som layouten antyder er mulig helt til man prøver)? Skulle det være annet enn en fordel? Dette er en mulighet som lesere av papirpressen ikke har. Her ender kommentarene opp med å bli spredd for alle vinder, fordelt på flere forskjellige fora, og det blir en tung økt å samle trådene.
.