Vær så snill. Tidenes mest cheezy sang.

S

Syncrolux

Gjest
Dette er cheezy i min bok. En kapabel artist, en svært god låt, men en helt forferdelig versjon:

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.541

Her er egentlig oppskriften på å lage en låt cheezy. Olivia Newton John har en formidabel stemme (og et strålende utseende) og gjør en medioker sang stor.
Duden med tunge øyebryn gjør en medioker sang om til et stykke svett ost.

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.356
Torget vurderinger
1
Jens Pikenes..DET er cheesy..

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Antall liker
569
Torget vurderinger
1

Her er egentlig oppskriften på å lage en låt cheezy. Olivia Newton John har en formidabel stemme (og et strålende utseende) og gjør en medioker sang stor.
Duden med tunge øyebryn gjør en medioker sang om til et stykke svett ost.
Klippet er fra Glee, en serie som er(dvs var) meget bevisst på sin egen cheesiness. Handler om Glee-klubben, hvor det er plass for alle middelmådigheter:)

D

Desillusjonert

Gjest
En av de få sangene jeg rett og slett ikke orker. Kommer den på radioen er jeg kjapp med å bytte...
Usikker på om jeg rett og slett bare ikke liker den eller om den er cheezy...

FOR ALL DEL, IKKE TRYKK PLAY!

Sist redigert:

Roberth

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2010
Antall liker
291
Torget vurderinger
20
En av de få sangene jeg rett og slett ikke orker. Kommer den på radioen er jeg kjapp med å bytte...
Usikker på om jeg rett og slett bare ikke liker den eller om den er cheezy...

FOR ALL DEL, IKKE TRYKK PLAY!
Huff den der ja, minner meg typiske amatør musikkvideoer med amatørmusikk på youtube, eneste forskjellen er at han kan synge.

Jorgen1

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.02.2014
Antall liker
155
Ja- you raise me up er svett ost i denne sammenhengen. Klinker du på panfløyte er det cheezy så det holder.

Selv om noen kanskje mener det er som å banne i kjerka, så mener jeg Man in the mirror, M Jackson er skikkelig sånn, jeg har et budskap som er så viktig at jeg kan ikke få sagt det tydelig nok, og bryr meg ikke om at jeg pretensiøs, eller skjønner det bare ikke.

j

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.541
^Jacsons Earth song er vel i samme gate. Skikkelig ostete.

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
1.250
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
Ha, ha, ha, for en dustetråd.
Vokste opp med denne, og den var fet da, og like fet nå. Dig-it!

Skal du ha svar på noe vi aldri har hørt så bør du kanskje legge ut en link.

Sist redigert:

Jorgen1

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.02.2014
Antall liker
155
Ha, ha, ha, for en dustetråd.
Vokste opp med denne, og den var fet da, og like fet nå. Dig-it!

Skal du ha svar på noe vi aldri har hørt så bør du kanskje legge ut en link.

Selvfølgelig er det en dustetråd. Se på tidspunkt for oppstart. Se på setningsoppbygging etc. Oversatt; satt og spilte på rimelig god stereo, med knallgode hodetelefoner og WIMP til 200.kr per måned. Littebitt over hverdagspromille. Det ironiske aspektet for å si det slik, alternativt er eksempelet en betydning av waste. Tok meg i forstå at den låta jeg dro frem i intro er noe av det mest, i mangel av bedre ord, dømmekraft og noe bedre å finne på, cheezy jeg har i repertoaret. Kunne like gjerne spurt etter P4 favoritter, hvis skjønner. Til min unnskyldning satt jeg ikke på sangen med vilje

Det har kommet veldig gode forslag, så noen har forstått seriøsiteten og leker med tanken.

Så at du liksom identifiserer det som idioti er ikke akkurat banebrytende.

Topp Bunn