Våtbørste til platevask

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Antall liker
3
Noen som vet om en norsk nettbutikk som selger våtbørste? Finner bare støvbørster.. :'(

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.680
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Må du ha våtbørste? Du må rekne med å bruke dette heile tida, dersom du brukar nokre av dei litt tvilsame.....Dishwasher hadde ein fin (trekloss med cordfløyel), men denne har eg ikkje sett på fleire tiår...og du treng rette væska også.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.035
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Må du ha våtbørste? Du må rekne med å bruke dette heile tida, dersom du brukar nokre av dei litt tvilsame.....Dishwasher hadde ein fin (trekloss med cordfløyel), men denne har eg ikkje sett på fleire tiår...og du treng rette væska også.
Jeg har liggende en som heter Discwasher Classic...stor treklosse med inngravert navn og cordfløyelpute.
Ligger fremdeles i den orginale treimiterte esken m gullskrift.
Har prøvd å finne bilder av den på nett....umulig.

Hvordan skal denne "børsten" benyttes?

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
461
Torget vurderinger
4
Noen som vet om en norsk nettbutikk som selger våtbørste? Finner bare støvbørster..     :'(
Regner med at du har tenkt å bruke våtbørsten på LP'er. Det vil jeg fraråde deg, de legger igjen dritt i rillene og platene dine vil knitre som aldri før......

FZ

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
461
Torget vurderinger
4
Jeg har liggende en som heter Discwasher Classic...stor treklosse med inngravert navn og cordfløyelpute.
Ligger fremdeles i den orginale treimiterte esken m gullskrift.
Har prøvd å finne bilder av den på nett....umulig.

Hvordan skal denne "børsten" benyttes?
Jeg hadde en sånn for lenge verden siden. Ga den bort eller kastet den. Decca kullfiberbørste er mye bedre...

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
30.664
Torget vurderinger
28
Hva er det egentlig vi snakker om her?

Dersom du har en platevaskermaskin ala VPI og trenger en stiv børste til bruk med rensevæske så har VPI slike. Disse fåes hos AudioArt og Lyric.

Men, det er kanskje noe annet som menes med våtbørste?

Topp Bunn