- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 34.402
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Det begynner å se rufsete ut her også. Det må bare tørke opp litt før jeg kan komme utpå med klipperen.
mvh
mvh
Skall ikke undervurderespengesluk skrev:Brutalt! Du får blidgjøre de med sockerdrycka og potatismos!
detsamme tkrtkr skrev:Fine bilder!
mvh
hadde 6-7 flått krabbende på ryggen etter en tur i krattet noen mil sør for Cash. Fine bilder!pengesluk skrev:Pass deg for flått, Cash! ikke parker arslet hvor som helst 8) 8)
Ahh i Lysekil fingern65finger skrev:hadde 6-7 flått krabbende på ryggen etter en tur i krattet noen mil sør for Cash. Fine bilder!pengesluk skrev:Pass deg for flått, Cash! ikke parker arslet hvor som helst 8) 8)
cash 63 skrev:Ett sikkert vår tegn her på Tanumstrand/Grebbestad er når den Norska Princess flottan angjør gjest havnen til Påsk.
Raudåsen, Steinkjeremotikon skrev:Fint bilde fra det jeg vil anta er fra et sted høyt oppe i Bymarka. Hvor?
må få til det i sommer cash!cash 63 skrev:Ahh i Lysekil fingern65finger skrev:hadde 6-7 flått krabbende på ryggen etter en tur i krattet noen mil sør for Cash. Fine bilder!pengesluk skrev:Pass deg for flått, Cash! ikke parker arslet hvor som helst 8) 8)vi får sammenstråle her i sommer, kan søke visum før sluket og ta med han også
![]()
Huffda, det var dårlig av meg, syntes jeg så noen spir der nede.....nye briller må bestilles.Doc.G skrev:Raudåsen, Steinkjeremotikon skrev:Fint bilde fra det jeg vil anta er fra et sted høyt oppe i Bymarka. Hvor?![]()
Er et par bedre utkikkspunkt i nærheten, men hit tar det ca 25 min å gå hjemme ifra. Bildet er tatt i forbifarten med mobilkameraemotikon skrev:Huffda, det var dårlig av meg, syntes jeg så noen spir der nede.....nye briller må bestilles.Doc.G skrev:Raudåsen, Steinkjeremotikon skrev:Fint bilde fra det jeg vil anta er fra et sted høyt oppe i Bymarka. Hvor?![]()
Men fin utsikt fra Raudåsen ser det ut til![]()