Utleie av anlegg

Larsemann

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.07.2003
Innlegg
204
Antall liker
0
Hei,

Jeg lurer på om det er noen som har anbefalinger angående leie av PA-anlegg i Osloområdet?
Vi er en gjeng på drøye 20 som skal leie anlegg for fest i lokale på ca 60-70 m2.

Jeg ser Konsertsystemer leier ut av merket dB og Oslo lyd og lys JBL Mpro 412. Noen med kjennskap til PA av disse merkene eller leverandørene?

Noen som har anbefalinger rundt de drøye 1500 sølvdaler? (damene holder fornuften litt inne... ;) )

-LE
 

Larsemann

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.07.2003
Innlegg
204
Antall liker
0
Ok, mange takk for tips:)

Jeg får ringe litt rundt og høre hva de kan tilby.

Har null peiling på PA, men trenger vel strengt talt kun høytalere hvis jeg bruker en gammel Pioneer CD-spiller med volumjustering på som jeg har stående?
 

bles89

Hi-Fi interessert
Ble medlem
11.01.2006
Innlegg
86
Antall liker
0
Når du først skal leie pa til fest så burde du jo ha en forsterken også, koster sikkert en slikk å ongentig å leie en forsterker i tillegg, da kan du jo dra på litt utover kvelden også ;)
 

TOOLMAN

Medlem
Ble medlem
31.08.2005
Innlegg
12
Antall liker
0
Når du først skal leie pa til fest så burde du jo ha en forsterken også, koster sikkert en slikk å ongentig å leie en forsterker i tillegg, da kan du jo dra på litt utover kvelden også ;)
De aller fleste som driver med utleie, har mest sansynlig aktive høyttalere, dette for at alt skal bli mye enklere osv. med tanke på frakt og oppkobling. Du kan jo feks leie 2 aktive toppkasser og 1 evt 2 aktive bunnkasser, samt en DJ-mixer, Cd-spiller har du vel stående.
 

Casle

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.06.2003
Innlegg
227
Antall liker
1
Du kan jo prøve Hifihuset i Bærum, vet at André har et PA anlegg han leier ut.
Der får du sikkert en god pris også...

Mvh C :)
 
Topp Bunn