Jeg kunne låne ut den siste utgaven av Muse Polyhymnia, CJ CT5 og en EDGE NL10.1 på messen, og man kunne gjennomføre div.sammenligninger på et annet rom, uten at jeg er til stede, om det finnes noen som har lyst å gjøre noe positivt.
dette synes jeg er ett meget godt tiltak flere burde ta tak i. i mine øyne er du ikke veldig åpen for andre gode produkter i den tiden jeg har kjent til deg og møtt på deg bare så jeg er helt ærlig med deg. for meg ville det åpnet interessen for dine produkter.
Ellers kan jeg bare hilse McClaren. Han har tydeligvis ikke hørt på en (late 2006) Muse Polyhymnia, vet ingen ting om spilleren, og allerede vet hvordan DEN spiller. Jo, ubegrunnet påstand om ting man har ikke hørt, er det vi trenger. (Hva er motivasjonen bak dette, skulle man tenke nøye på.)
som skrevet vet jeg ikke noe om dette produktet, men det jeg skrev var at det virker som om alle som kjøper en muse cd spiller selger den etter relativt kort tid. godt mulig det er mismatcth i oppsettet vi snakker om men jeg har aldri nevnt at jeg har hørt spilleren eller sagt at den ikke er god
Når det gjelder medbrakt musikk, har jeg tatt opp emnen her før. Enhver gang noen spør om medbrakt musikk kunne avspilles på en messe, er alle de andre folk som er til stede, IKKE tatt i betraktning og spurt om de ville utsettes for det. Jeg synes at det er vanlig folkeskikk å spørre resten av besøkende først. Om jeg er en idiot å ta alle de andre folk på rommet i betraktning, fremfor en mann, so be it. Hvis alle folk på rommet har lyst å høre på noe medbrakt, har jeg aldri sagt "nei". Det er forskjellige måter å spørre også.
Når du demonsterer anlegg i prisklassen du gjør, som er aktuelt for meg og ett par tre fire fem håndfuller andre når man ser på det som det er, så burde du absolutt høre på evt kunder. om noe var aldri så godt, og selger er en jeg absolutt ikke kommer overns med, hadde jeg nok sett meg etter andre steder jeg fikk like bra lyd. dette er ikke elkjøp hvor det er en klagedisk, så det blir veldig mye mer personlig. om noe skulle gå galt med produktet vil jeg ikke bli nødt til og legge ut 10-20.000 for nye mellomtone elementer evt grunnet dine vanskligheter sånn jeg ser det. nå har ikke jeg vært på nett på 2dager så jeg er ikke helt oppdatert på debatten men, hvordan skal man henvende seg til deg om man ønsker og få spilt medbrakt musikk?
det er jo min musikk som skal spilles på de aktuelle produktene. om du spiller dårlig musikk i mine ører på dine komponenter får jeg ikke noe positivt inntrykk av produktene. javel, kan jeg tenke, dette var ikke direkte dårlig lyd, men det er vel ikke noe særlig bra på annet enn dette siden selger nekter og spile annen musikk enn den han vet spiller bra på det aktuelle oppsettet?
Om det er noe du vil ta opp med meg, så send meg en PM så slipper denne debatten og skli mer ut.
McLaren
mvh
Peter