Artig lesing, det er ofte sånn at ting kan bli endel dyrere enn planlagt ja...
Og grattis med nye høyttalere, det er staselig når man får noe nytt i hus.
Hvordan opplever du høyttalerne nå da, fortsatt som forventet ?
Takktakk...
Jeg er veldig fornøyd hittil, men høyttalerne høres litt "stive" ut sånn rett ut av esken. Allikevel hører jeg allerede at denne høyttaleren er noe helt spesielt i denne prisklassen. Den har blitt litt bedre i løpet av de første 20 timene spilling, men trenger visst lang innspillingstid. (Enten det er øra mine eller høyttalerne.) Jeg er også veldig fornøyd med finishen. Er vant til hjemmemekk, så denne er en del hakk penere.
Det er nok riktig som Antonx sier at dette ikke er den mest "korrekte" høyttaler. Den har nok ikke helt lineær frekvensgang. Diskanten ligger litt høyere i nivå, og bassen ruller av ved 50Hz. Allikevel er bassen noe av det bedre jeg har hørt. Veldig stram, og basstonene er klare og fine, og ikke svulmende. Mer dynamisk enn hva jeg er vant til fra Dynabel. Stemmer kommer flott ut i rommet, og høres veldig levende ut. Diskanten er helt utrolig på å skille de ulike instrumentene (både i rom og tid). De er veldig analytiske (noe jeg liker). Det viktigste av alt er at disse høyttalerene spiller
musikk. Jeg kommer nok til å ha glede av dem i mange år framover. Anbefales! (Til alle som liker dem, vel å merke)