Utenfor rampelyset.

• Trådstarter Atle Kristiansen
  • Startdato

Hvilket band eller artist mener du i størst grad har unngått oppmerksomheten det eller den fortjen

• Billy Bragg

Stemmer: 0 0.0%
  • Billy Bragg

• Billy Bragg

• Billy Bragg

• Billy Bragg

• Totalt antall stemmer
    0

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
34
Det blir litt vanskelig å bestemme seg med så mange alternativer.

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Antall liker
1.885
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Tubesnake skrev:
Det blir litt vanskelig å bestemme seg med så mange alternativer.
Enig. Hadde vært kjekt med flere alternativer.... ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Går heller for Jello Biafra som jeg spiste elgsteik, drakk øl og sprit sammen med for tre mnd siden. ;D
Billy Bragg har tekster, men musikken da mann! ;)

A

Atle Kristiansen

Gjest
ErosLoveking skrev:
Går heller for Jello Biafra som jeg spiste elgsteik, drakk øl og sprit sammen med for tre mnd siden. ;D
Billy Bragg har tekster, men musikken da mann! ;)
Har snakket litt med Biafra selv i forbindelse med et par av hans spoken word turner. Bra kar. Gjort masse bra også etter Dead Kennedys (Lard, skiver med Melvins og No Means no og så videre).

Når det kommer til Billy Bragg er det i mine øyne snakk om en helt annen dimensjon, for ikke å si divisjon.

Mitt forhold til Bragg går langt ut over det politiske. Mener han burde ha sin plass oppe blant Dyland, Cohen, Springsteen...

Mvh

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Ante Krist skrev:
Mitt forhold til Bragg går langt ut over det politiske. Mener han burde ha sin plass oppe blant Dyland, Cohen, Springsteen...

Mvh
Problemet at gjengen der ikke har noe sted i det hele tatt. Et laaaaaaaaangt gjesp i mitt musikalske liv ihvertfall. BD i Stavanger igår? Anyone. Sur gammal kæll, eller?
so on.... :-X

A

Atle Kristiansen

Gjest
ErosLoveking skrev:
Ante Krist skrev:

Mvh
Problemet at gjengen der ikke har noe sted i det hele tatt. Et laaaaaaaaangt gjesp i mitt musikalske liv ihvertfall. BD i Stavanger igår? Anyone. Sur gammal kæll, eller?
Vel, lite jeg kan gjøre med det :).

Mvh

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
His Bobness var ikke sur gammel kæll i går. Men lyden var elendig og store deler av publikum ravet rundt og var opptatt av helt andre ting.
Litt som vanlig på stadion-konserter med andre ord....tror det er siste gang jeg gidder det.
Sammenlignet med Frognerbadet for noen år siden var det stusselige greier..

Men jeg koste meg likevel....det er Bob vi snakker om.

Sorry for OT..

O.

ErosLoveking skrev:
Ante Krist skrev:

Mvh

U

utgatt60135

Gjest
Han kan gjerne fortsatt holdes seg utenfor rampelyset for min del :p :p. Æsj.............!

Topp Bunn