A
Atle Kristiansen
Gjest
Da er det bare å stemme.
Mvh
The Atl
Mvh
The Atl
Enig. Hadde vært kjekt med flere alternativer.... ;DTubesnake skrev:Det blir litt vanskelig å bestemme seg med så mange alternativer.
Har snakket litt med Biafra selv i forbindelse med et par av hans spoken word turner. Bra kar. Gjort masse bra også etter Dead Kennedys (Lard, skiver med Melvins og No Means no og så videre).ErosLoveking skrev:Går heller for Jello Biafra som jeg spiste elgsteik, drakk øl og sprit sammen med for tre mnd siden. ;D
Billy Bragg har tekster, men musikken da mann!![]()
Problemet at gjengen der ikke har noe sted i det hele tatt. Et laaaaaaaaangt gjesp i mitt musikalske liv ihvertfall. BD i Stavanger igår? Anyone. Sur gammal kæll, eller?Ante Krist skrev:Mitt forhold til Bragg går langt ut over det politiske. Mener han burde ha sin plass oppe blant Dyland, Cohen, Springsteen...
Mvh
Vel, lite jeg kan gjøre med detErosLoveking skrev:Problemet at gjengen der ikke har noe sted i det hele tatt. Et laaaaaaaaangt gjesp i mitt musikalske liv ihvertfall. BD i Stavanger igår? Anyone. Sur gammal kæll, eller?Ante Krist skrev:Mitt forhold til Bragg går langt ut over det politiske. Mener han burde ha sin plass oppe blant Dyland, Cohen, Springsteen...
Mvh
so on.... :-X
ErosLoveking skrev:Problemet at gjengen der ikke har noe sted i det hele tatt. Et laaaaaaaaangt gjesp i mitt musikalske liv ihvertfall. BD i Stavanger igår? Anyone. Sur gammal kæll, eller?Ante Krist skrev:Mitt forhold til Bragg går langt ut over det politiske. Mener han burde ha sin plass oppe blant Dyland, Cohen, Springsteen...
Mvh
so on.... :-X