Jeg tror dessverre ikke hun gjorde noen god jobb som Olje-og energiminister, tvert imot. Jeg har hatt litt med OED å gjøre og er svært skuffet og overrasket over slett, overilt og overfladisk saksbehandling som jeg mistenker Haga for å stå bak og pushe på. Jeg er mildt sagt sjokkert over maktarrogansen som utvises av de som er satt til å ta viktige avgjørelser i dette landet, det er prosesser man er forpliktet til å kjøre gjennom, man skal ha lov til å komme med uttalelser og kommentarer, men dette er kun et spill for galleriet og er ikke verdt papiret det er skrevet på, makten rår og de mest utrolige ting presses igjennom så lenge det er politisk vilje til det. Sammen med mange andre har jeg vært igjennom en slik prosess nå ledd for ledd, og det er skremmende å se arrogansen og hvor lett man ser bort fra feil og mangler og lar de mest utrolige ting slippe gjennom. Jeg har mistet enhver tiltro til systemet, den skade Haga måtte være utsatt for et peanuts i forhold til hva hun har vært med å påføre andre.