Useriøs Selger På HFS

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.594
Torget vurderinger
2
Normalt ville slike tråder bli slettet, men ingen er nevnt med navn så langt, og det er sikkert mange som lurer på om de kan trekke seg fra en handel før oppgjør har funnet sted og varen ikke er sendt. Det er jo en situasjon vi alle har vært borti en eller annen gang.

I dette tilfelle påstår baatsman at selger har sendt et krav på kr. 400, og hvis det er sant så må selger dokumentere for relle utgifter han har hatt. En privat kjøper kan alltid trekke seg fra en handel før den har funnet sted.

Temaet er aktuelt, og selv om denne tråden hadde dårlige intensjoner, så lar jeg den stå da ingen er avslørt.

baatsman

Bransjeaktør
Ble medlem
09.10.2004
Antall liker
0
Normalt ville slike tråder bli slettet, men ingen er nevnt med navn så langt, og det er sikkert mange som lurer på om de kan trekke seg fra en handel før oppgjør har funnet sted og varen ikke er sendt. Det er jo en situasjon vi alle har vært borti en eller annen gang.

I dette tilfelle påstår baatsman at selger har sendt et krav på kr. 400, og hvis det er sant så må selger dokumentere for relle utgifter han har hatt. En privat kjøper kan alltid trekke seg fra en handel før den har funnet sted.

Temaet er aktuelt, og selv om denne tråden hadde dårlige intensjoner, så lar jeg den stå da ingen er avslørt.
Som jeg sa i begynnelsen av denne tråden så tar jeg mot både pepper og salt.. Og det har jeg fått og hadde forventet det. Men jeg har oppnådd det jeg ville og det var å få bekreftet at jeg hadde rett. Vist ikke så skulle jeg ha tatt følgende av det. Om det er noen som tviler på at jeg snakker sant så har jeg full forståelse for det, jeg selv kunne ikke tro det som kom på sms til meg på min mobil. Men uansett så tror jeg ikke at jeg kommer til å avsløre selger fordi det vil lage mer bråk en det som gått er. Men til dem som vil finne det ut så er det faktisk nok opplysninger i tråden til å finne ut av det. 8) ???

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.216
I denne tråden er det også en annen side av saken, og hvis Baatsman velger å publisere navnet så vil det bli fjernet, samtidig som Baatsman vil bli utestengt fra forumet.

Hvis saken blir diskutert videre uten at selgers navn kan bli avslørt på noen måte så det helt greit. Faktisk så vil jeg nesten oppfordre selger til å motdebattere uten å avsløre sitt navn. Det kunne være morsomt å se begge sider av saken.
He..he, det jeg ville gjort hvis jeg var Baatsman, og jeg ønsket å vidreformidle firmaet og navn uten å tråkke høvdingen på tærne kunne jeg gjort det simpelthen ved å legge ut en "tilfeldig" ledetråd, og at folk som har litt omløp i toppen bare kunne legge sammens to og to.. ;)

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Antall liker
626
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
10
Er jo litt av en måte å blåse ut på denne tråden. Skjønner godt at også selger blei snurt når trådstarter uten videre avblåser dealen. Angrefrist o.l. er jo til for at en kan levere tilbake ting som ikke lever opp til forventningene, IKKE for at Baatsman skal kunne shoppe rundt og avblåse handler. Selger sin måte å få ut sin frustrasjon på er vel litt mindre krakilsk enn baatmanns'.

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Antall liker
357
Sted
Southwest
Torget vurderinger
3
I grunnen har "bådmaen" allerede sagt navnet på selgeren under den første posten sin. :eek:

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.594
Torget vurderinger
2
Vi stopper tråden der da ingen av de involverte parter ønsker å gå videre med saken.

Mvh
Høvdingen

Topp Bunn