USB-lader kvalitet

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.082
Antall liker
10.486
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Takk, brukte tidligere en tps7a4700 basert lineær PSU til streameren (rpiX). Måtte av ulike årsaker bruke den til noe annet. Leste testen over for en tid tilbake og gikk over til Apple ipad lader. Resultat = 0 forskjell overhodet.
Noe andre tester/målinger av PSU til streamere viser også. De er ikke veldig ømfindtlige for dette.
 
Sist redigert:

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.082
Antall liker
10.486
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Joda, men det innebærer en ganske stor brannfare faktisk dersom man shopper på aliexpress/wish og lignende. Ekte apple, samsung etc. fungerer fint.
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.030
Antall liker
9.310
^Ekte Apple-ladere finnes ikke lenger. Kjipingene i Apple regner med at huset ditt er fullt av ladere og legger derfor ikke lader ved den nye telefonen.
 

Svullo

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2017
Innlegg
3.461
Antall liker
2.417
Sted
vest
^Ekte Apple-ladere finnes ikke lenger. Kjipingene i Apple regner med at huset ditt er fullt av ladere og legger derfor ikke lader ved den nye telefonen.
Ike? Joda, de finnes lenger
 
P

parafinoksen

Gjest
Jeg kjøpte meg akkurat en sånn (kjør Google Translate) fra polske Stratos til Topping E30. Skal hente den på posten etterpå. Den er produsert i Kina, men siden firmaet kun driver med kabler og ladere o.l., får en i alle fall håpe at kvaliteten er grei. Om det er noe hørbar forskjell på den og en ordinær USB-lader, tviler jeg på.

1620299784150.png
 

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Innlegg
4.696
Antall liker
518
Torget vurderinger
1
Bare kjøpt Apple så er du uansett safe. Du vet du får enten best eller til nød nestbest. Ellers er jeg fornøyd med Belkin USB-C, laderen min. Den er utrolig liten men leverer 60W. Den artikkelen er forresten fra 2012, kunne vært greit med en oppdatert test.
 
Sist redigert:

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.133
Antall liker
9.288
Torget vurderinger
2
Satser på å bruke en av de 3 iPhone laderne jeg har til min nyeTopping E30 som skal gi lyd til TVanlegget . Men jeg har begynt å slå av strømskinnen bak TV om natten, sånn for sikkerhetsskyld
 

ToreP

Musikkinteressert
Ble medlem
01.05.2021
Innlegg
1.431
Antall liker
3.128
Sted
Trondheim
Enig med deg, "Balle Clorin"! Tør aldri å la noe stå på lading over natta! Har opplevd en del ganger at ladere har blitt "i varmeste laget"!! Mvh ToreP
 
Topp Bunn