USA vinylhandel, trenger PROXY

Snurr&stuk

Medlem
Ble medlem
01.05.2012
Antall liker
6
Skal handle vinyler fra en kjent amerikansk nettbutikk, men jeg ønsker ikke at butikken skal sende til meg. Vet det er flere firmaer der ute, jetcarrier, ship2norway(dårlig erfaring med denne) etc, som gir deg en adresse i statene som man kan bestille til og disse sender så varene videre til deg.

Er ute etter privatpersoner eller firmaer som kan gjøre ting etter mine spesifikasjoner, som; Motta varen(e) i statene, pakke om, scanne og maile kvittering ++. Dette koster såklart litt, men i den store helhet vil dette bli mye billigere enn å få butikken til og sende direkte.

Har handlet en del gjennom discogs og der er alle selgerne veldig tilbørlig, men har ikke funnet de vinylene jeg er ute etter denne gangen.

Har blitt tipset om MyUS.com, de tilbyr et såkalt "premium" medlemskap som koster 20$ for etablering og 7$ i måneden.

For en del år siden kom jeg over et forum hvor medlemmene hovedsakelig drev med dette privat. Denne siden hadde et fint rating og tilbakemeldingssystem. Dette forumet finner jeg så klart ikke igjen.

Noen her som har erfaringer med privatpersoner og/eller firmaer som fungerer som proxyer? Har bekjente i statene som kunne tenke seg å tjene en liten slant for å gjøre dette?

B Rasse

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.05.2012
Antall liker
477
har handla hifi med jetcarrier, det var 100% problemfritt.

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Antall liker
21.912
Sted
Oslo
Torget vurderinger
15
Du kan jo forsøke å kontakte Ship-a-long.

De driver primært med motorkjøretøy og deler til dette, men også alle andre type varer. Så vidt jeg kjenner til, så er det et seriøst (norsk) firma som mange nordmenn har benyttet i ulike saker.
Ship-A-Long - Frakt mellom USA og Norge

Topp Bunn