Mat, drikke og røyk Upper Ten for menn?

Hvordan vil du vurdere Upper Ten?

• Upper Ten er et godt kjøp

Stemmer: 11 30.6%
  • Upper Ten er et dårlig kjøp

Stemmer: 7 19.4%
  • Upper Ten er et greit kjøp

Stemmer: 18 50.0%

• Totalt antall stemmer
    36

Stein 99

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.11.2009
Antall liker
1.291
Jeg fikk pjolter av min onkel tidlig på 70-tall, og det var enten Eau de vie, eller Upper Ten og det ble blandet med noe som kaltes Selters, jeg har ikke sett selters på mange år, mulig det var litt salt i det sprudlevannet men usikker på det.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.675
Den lille brusfabrikken Roma på Lillestrøm produserer fremdeles Selters

Z

Zomby_Woof

Gjest
Var innom polet på Oslo City i dag. Titta litt på en halvliter øppert'n, satt den tilbake, kjøpte øl. Har allerede en flaske Johnnie Walker som jeg har prøvd å strekke sko med, og alt for mange flasker med en slump igjen.

Stein 99

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.11.2009
Antall liker
1.291
Upperten hadde en konkurent på 70-tallet og det var Royal Castle, omtrent samme pris, men min onkel sa at UT var mye bedre. Han var vel 50 år dengang og jeg 20
Han døde 96 år gammel, men jeg lever. Skremende høyere levestandard i dag enn i -1972. Jeg skal kjøpe ei flaske UT.

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.860
Nå ble jeg faktisk nysgjerrig jeg også. Min bestefar tok seg av og til en knert av den da jeg var barn, men da jeg selv ble myndig hadde UT et omdømme like positivt som en grisefest på Maspalomas.

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
34.248
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
Kjøp gjerne med en Mac Scott fra System bolaget så har dere enda ett lågvatten märke i skapet:)

6

65finger

Gjest
Nå ble jeg faktisk nysgjerrig jeg også. Min bestefar tok seg av og til en knert av den da jeg var barn, men da jeg selv ble myndig hadde UT et omdømme like positivt som en grisefest på Maspalomas.
som 18åring var ihvertfall jeh ikke spesielt opptatt av spritmerkers omdømme.

6

65finger

Gjest
Fylte en karaffel med Upper til servering for gjester med kresne ganer. Mange godord og anerkjennende blikk i min rettning. Mumlet noe om at det var en topp SM highland. Ingen protester. Dog etter en lang middag med mye vin.

oseanna

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.05.2007
Antall liker
133
Torget vurderinger
1
Upperten hadde en konkurent på 70-tallet og det var Royal Castle, omtrent samme pris, men min onkel sa at UT var mye bedre. Han var vel 50 år dengang og jeg 20
Han døde 96 år gammel, men jeg lever. Skremende høyere levestandard i dag enn i -1972. Jeg skal kjøpe ei flaske UT.
Min hukommelse sier at Royal Castle var litt dyrere og en god del bedre/kraftigere enn UT. Som student på 70-tallet var Royal Castle et funn!

6

65finger

Gjest
Selters er verre enn urfarissen. River emaljen av tennene.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
I oppgang F på Fantoft studentby i 87-89 gikk det nok endel i Golden Cock og Tonic Water. Alternativt rompesprit fra MatNat-bygget blandet 50/50 med vann hvis studielånet var på vei mot slutten. Ikke spesielt fancy, men fulle ble vi. ;)

Topp Bunn