Forsterkere Unison Research Simply Italy -erfaringer?

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Antall liker
2.369
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Hei!

Lurer på en enkel, ikke altfor dyr rørforsterker for å bygge opp nok et lite "value for money" anlegg på et sett meget lettdrevne Epos jeg har: Elan 30 � Epos Ltd

Fant en jeg tror kan være midt i blinken:
Simply Italy – Unison Research (Blir også designmessig råflott sammenstilt med høyttalere:)

Meget lekker synes jeg, og har også fjernkontroll som er et "must". (Ellers hadde jeg gått for brukt Leben)
Nypris i HiFi sjappe Gøteborg er 14.500SEK. Gode tester har den også fått:

Unison Research Simply Italy review from the experts at whathifi.com

Epos lydsignatur tror jeg vil passe godt med det jeg leser fra tester.

Noen med erfaringer fra denne?

Ukuns

Hi-Fi interessert
Ble medlem
18.02.2002
Antall liker
1
Hei!

Lurer på en enkel, ikke altfor dyr rørforsterker for å bygge opp nok et lite "value for money" anlegg på et sett meget lettdrevne Epos jeg har: Elan 30 � Epos Ltd

Fant en jeg tror kan være midt i blinken:
Simply Italy – Unison Research (Blir også designmessig råflott sammenstilt med høyttalere:)

Meget lekker synes jeg, og har også fjernkontroll som er et "must". (Ellers hadde jeg gått for brukt Leben)
Nypris i HiFi sjappe Gøteborg er 14.500SEK. Gode tester har den også fått:

Unison Research Simply Italy review from the experts at whathifi.com

Epos lydsignatur tror jeg vil passe godt med det jeg leser fra tester.

Noen med erfaringer fra denne?
Hei.
Jeg har akkurat kjøpt denne fra Mala Audio. Den er virkelig et funn. Hærlig lydgjengivelse med mine lettdrevne Triangle Quartet. Har hatt den nå i 14 dager, og den imponerer virkelig. Glem de 12 W som står på. Den driver mine Triangle så det suser. Jeg får fram masse detaljer, og samtidig er musikken i fokus. Jeg kjøpte og en Fezz RIIA for å bruke platespilleren. Denne kombinasjonen gir veldig mye for pengene. Siden jeg liker rock er kombinasjonen perfekt. Har i dag bare en Arcaom DVD spiller, men den fungerer bra. Hadde en unison Research UNO og verden er ikke helt den samme etterpå. Planen er nå å spare til en UNO. :)
Kan virkelig anbefale denne forsterkeren hvis du har lettdrevne høyttalere. Men som alt annet så er det viktig at ting spiller sammen. Hvis du har mulighet så er det bare å få testet denne. Eller storebror, men da snakker vi dobbel pris...

Glemte å skrive at jeg hadde en Unison Research Secondo på 2 x 100 W tidligere. Denne er kjempegod, men denne lille saken er bedre. Og det sier ikke lite..

Sist redigert:

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Antall liker
2.369
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Hei!

Det var litt over 7 år siden jeg postet om dette, men mange takk uansett:)
Endte opp med en Luxman «China Edition» husker jeg.

Topp Bunn