Unge snobber og grettne gubber ......... VI ??

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.033
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Artikkelens to siste setninger:
" Men hvem har lenger tid og ork til å høre gjennom en hel sang? Særlig når det så mange andre sanger å oppdage...?"

JEG!

BurntIsland

Æresmedlem
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
16.081
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
men hvem har lenger tid og ork til å reise seg opp og bytte skive allerede etter en låt? ikke jeg ;)

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Det paradoksale er at etter at jeg gikk over til å spille fra HDD så spiller jeg langt oftere hele plater, uten å skippe noen spor. Jeg fryktet det motsatte, nemlig at nå kom jeg til å surfe fra godlåt til godlåt istedenfor å ha tålmodighet til å lytte gjennom plater og verk. Kanskje jeg er en særing, men jeg tror altså ikke at nye medier nødvendigvis forandrer mønsteret til mindre tålmodighet. For meg ble det altså omvendt, jeg fikk mer tålmodighet.

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Antall liker
41.386
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
22
Ung er for seint....
Snobb har jeg aldrig vært....
Så da gjenstår vel "gretten gubbe" da.... ::)

;D gismo

J

J.J

Gjest
Vi får nå se hvor lenge Spotify og sånt holder da .... hvis ikke artistene får betalt det dem skal ha så blir det vel heller ikke gitt tillatelse til det heller ....
Og han K.R. er jo musiker .... tydeligvis med dårlig tid.... ::)

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.474
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
"Det krever at vi slutter å se på plater og filer som noe vi skal eie. iTunes-modellen må vike for Spotify-modellen, basert på tilgjengelighet uten eierskap"

Galskap, eierskap fordrer omsorg, leie er bruk og kast.

Torja

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.03.2008
Antall liker
1.032
Jeg bruker fryktelig mye tid forran min prosjektor, Bluray filmer og konserter...
Når man er forvent den mye bedere kvaliteten er det veldig vanskelig å gå tilbake, tro dere meg....

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
For ordens skyld:

Ung snobb? - Har vært. Er heldigvis ikke ung lenger.
Gretten gubbe? - Er det. Er uheldigvis ikke ung lenger.

Jo, takk. Det stemmer sikkert det. Snobbete som ung, usnobbete men gretten som gubbe. Det tror jeg gjelder de fleste av oss.

Topp Bunn