Hei!
En gang i mellom velger jeg å kjøpe vinylversjon i stedet for cd.
Unngår å bruke penger på begge deler
Det gjorde jeg på Hortenmessa i helgen.
Kjøpte to med Neil Young "Praire Wind" dobbel og "Living with War"
Ser dårlig gjør jeg slik at jeg startet med side 4 skive 2 etter å ha lyttet meg gjennom skive 1.
Satte meg i godstolen og trodde jeg hadde fått inn en radiostasjon og tenkte i mitt stille sinn (til å begynne med) at hva faan skal vitsen med å prate i mange sekunder og over et minutt på ei musikkskive være.
Så begynte det på tredje minuttet ca. og da gadd jeg ikke mer, bort for å flytte til neste spor, bare for å oppdage at det var veldig lite rilleforandringer
200grams vinylskive i god kvalitet med intervju med Neil på hele side 4 over 19 minutter
Den kommer til å bli slitt ut etter kort tid ;D
Greit med slikt på en bonusdvd i en cdutgivelse, men her (les overskriften)
Jeg skjønner jo at det skal være likt med cdutgivelsen, men som sagt på 200gr."superutgivelse" Hallooo jeg blir i hvert fall provosert/irritert og jeg gir forsåvidt f... i hele intervjuet og har ikke giddet å lytte til det.
De tre andre siden liker jeg godt
Nå skal jeg lytte på Living With War.
Mvh.KW
En gang i mellom velger jeg å kjøpe vinylversjon i stedet for cd.
Unngår å bruke penger på begge deler
Det gjorde jeg på Hortenmessa i helgen.
Kjøpte to med Neil Young "Praire Wind" dobbel og "Living with War"
Ser dårlig gjør jeg slik at jeg startet med side 4 skive 2 etter å ha lyttet meg gjennom skive 1.
Satte meg i godstolen og trodde jeg hadde fått inn en radiostasjon og tenkte i mitt stille sinn (til å begynne med) at hva faan skal vitsen med å prate i mange sekunder og over et minutt på ei musikkskive være.
Så begynte det på tredje minuttet ca. og da gadd jeg ikke mer, bort for å flytte til neste spor, bare for å oppdage at det var veldig lite rilleforandringer
200grams vinylskive i god kvalitet med intervju med Neil på hele side 4 over 19 minutter
Den kommer til å bli slitt ut etter kort tid ;D
Greit med slikt på en bonusdvd i en cdutgivelse, men her (les overskriften)
Jeg skjønner jo at det skal være likt med cdutgivelsen, men som sagt på 200gr."superutgivelse" Hallooo jeg blir i hvert fall provosert/irritert og jeg gir forsåvidt f... i hele intervjuet og har ikke giddet å lytte til det.
De tre andre siden liker jeg godt
Mvh.KW