Mat, drikke og røyk Ukas Pappvintips

jane

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.06.2004
Innlegg
3.072
Antall liker
1.069
Sted
'
Jeg ringte VGs tusentips her om dagen, og fortalte at den såkalte vandrehistorien om kakerlakker og andre ufyselige kryp som følger med utenlandske grønnsaker ol, viser seg å medføre riktighet. Det er altså ingen vandrehistorie.

Jeg ga ham en detaljert beskrivelse av hvordan djevelskapen ser ut, estimert lengde, vekt og farge, og hvor ubeskrivelig ubehagelig det er når de i tusentall invaderer senga mi og kryper rundt på kroppen min. Hvordan jeg vrir meg i angst og svette, og om hvordan jeg forsøker å avlive dem ved å slå dem flate med en gammel tøffel.

Tusentips-mannen sa at dette slett ikke var noen nyhet og at "det var vel et titalls lyserøde elefanter der også.. (rå latter)". Det synes jeg var lumpent gjort, å avfeie det hele på en så forutinntatt måte..

Men hva kunne jeg forvente? Jeg ringte jo tross alt VG.

04SA722DM608Y.jpg
 

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Innlegg
7.905
Antall liker
2.086
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Glem kakerlakkene! Vinen din har vært en av favorittene her hjemme i det siste.

En annen - en rosé - som det har gått mye av her hjemme er Studio by Miraval:



Studio.jpg
 

jane

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.06.2004
Innlegg
3.072
Antall liker
1.069
Sted
'
Jeg elsker å sove på sofaen. Spesielt etter et tungt måltid og en liter eller to med god vin.
I dag ble jeg purret opp av kjerringa for å koble en tilhenger hun hadde brukt flere dager på å lempe full av mange tusen kilo skrot. Et helvetes slit var det, å baske med en blytung henger i motbakke.
En halvtime senere kom hun tilbake. Hengeren hadde hoppet av i en fartshump, kablingen til lyktene var avslitt og mye av skrotet hadde ramlet ut og blokkert veien. Svett forklaret hun hvor lite hjelpsom andre bilister kunne være når ulykken først er ute - hjelpen bestod stort sett av tuting i hornet mens hun plundret med å få ting på plass.
Søvndrukken la jeg meg over til den andre siden, lukket øynene, mens jeg i mitt stille sinn tenkte: "der fikk du som fortjent!".

17SA733FW00F32M.jpg
 
Topp Bunn