Uflaks

G

Gjestemedlem

Gjest
Frps velgere mener de har mest uflaks

"Ifølge en fersk undersøkelse fra Vesta Forsikring mener åtte av ti Frp-velgere de har hatt mest uflaks.
Til sammenligning mener bare en av 33 SV-velgere og en av 50 KrF-velgere at de har hatt mest uflaks, skriver VG i morgendagens utgave.
En fersk undersøkelse fra Vesta Forsikring, utført av Norsk Respons, har kartlagt hvor heldige og uheldige nordmenn føler seg."

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1806701.ece

Av dette kan man anta følgende:

1. Bitre sure mennesker som livet har gått imot søker seg til FrP. Hvis de har det for jævlig skal de pinadø ikke være alene om det. Det er jo fan så urettferdig at de har det ille og at det samtidig finnes innvandrere som har det bedre enn dem.

2. KrFs velgere lever i sitt egendefinerte religiøse eventyrland og tror fult og fast at Jesus passer på dem og at de derfor er heldige.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Flaks forutsetter tilfeldigheter, og dem tror jeg ikke noe på. Vi er alle i stand til å påvirke våre omstendigheter. Om Frp-velgerne ønsker å sitte på tommelen sin, får de værsågod bare gjøre det. Kanskje det er dèt som er å være folkelig? Flott tegning! ;D

Fisken_Bob

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.05.2006
Antall liker
0
En slik undersøkelse forteller meg mer om hvor takknemlige mennesker er.

Kul tråd, forresten!

T

Thomas1

Gjest
Noen få ganger må man være dum for å kunne se sammenhengen i saker. Vesta forsikring-uflaks-partipolitisk tilhørlighet? Jeg ser iallefall ikke sammenhengen!

Agurk nytt?

I am so smart, s m r t...øhh s m a r t. ( H.Simpson )

Fisken_Bob

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.05.2006
Antall liker
0
Thomas1 skrev:
Noen få ganger må man være dum for å kunne se sammenhengen i saker. Vesta forsikring-uflaks-partipolitisk tilhørlighet? Jeg ser iallefall ikke sammenhengen!

Agurk nytt?

I am so smart, s m r t...øhh s m a r t. ( H.Simpson )
Joda, Gjestemedlem har et poeng, det er opplagt!

Det er i det hele tatt mange artige sammenhenger i verden. Som tidligere bussjåfør oppdaget jeg f.eks. en gang en tydelig sammenheng mellom bilmerker og hvem jeg måtte passe ekstra på i trafikken. Drosjer og BMW-er, pluss noen Mercedes-er. Spesielt BMW-er. Tar seg til rette, eier samtlige kjørefelt - i begge retninger, liten eller ingen respekt for andre trafikkanter, og ingen forståelse av at en buss trenger lengre strekning å stoppe på.

Skulle ikke forundre meg om de stemte FrP også ;)

T

Thomas1

Gjest
Joda, akkurat den har jeg også merket, men Jeg kjører en helt ny bil, er ikke hissig i trafikken, presser meg ikke frem eller viser fingeren.

P.s jeg føler meg akkurat passe heldig. Har tatt mange riktige valg her i livet.

Jeg stemmer på hvilket parti?

Fisken_Bob

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.05.2006
Antall liker
0
Thomas1 skrev:
Joda, akkurat den har jeg også merket, men Jeg kjører en helt ny bil, er ikke hissig i trafikken, presser meg ikke frem eller viser fingeren.

P.s jeg føler meg akkurat passe heldig. Har tatt mange riktige valg her i livet.

Jeg stemmer på hvilket parti?
Hmm...
Føler deg akkurat passe heldig, har tatt mange riktige valg i livet, skriver "jeg" med stor J...

Ansvarsbevisst, selvbevisst, generelt fornøyd...

Høyre eller FrP ;)

T

Thomas1

Gjest
Når jeg skriver innlegg,blir det skrevet mye og mye som blir kortet ned. Derav litt store og små bokstaver om hverandre. Litt retting mens jeg skriver med andre ord.

Jeg stemmer borgelig. Fra venstre og inn mot Høyre.

Fisken_Bob

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.05.2006
Antall liker
0
Thomas1 skrev:
Når jeg skriver innlegg,blir det skrevet mye og mye som blir kortet ned. Derav litt store og små bokstaver om hverandre. Litt retting mens jeg skriver med andre ord.

Jeg stemmer borgelig. Fra venstre og inn mot Høyre.
Tenkte Jeg det ikke! Det var det med å legge fokus på eget ansvar som avslørte deg...

Hva med meg da? ;)

T

Thomas1

Gjest
Skal jeg virkelig bruke mitt innlegg nr 1000 på dette ;D

Du stemmer ikke! Du føler at det ikke har noe å si hvem du stemmer på, så du lar vær. Du er en trussel for demokratiet som vi kjenner det. Du representerer hjemmesitter partiet.. ;D

Bare tuller...Du er kommunist eller Sosialist. ( ingenting midt i mellom ) ;D

Huff, kommunist og sosialist er jo nesten det samme det!

Fisken_Bob

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.05.2006
Antall liker
0
Thomas1 skrev:
Skal jeg virkelig bruke mitt innlegg nr 1000 på dette ;D

Du stemmer ikke! Du føler at det ikke har noe å si hvem du stemmer på, så du lar vær. Du er en trussel for demokratiet som vi kjenner det. Du representerer hjemmesitter partiet.. ;D

Bare tuller...Du er kommunist eller Sosialist. ( ingenting midt i mellom ) ;D

Huff, kommunist og sosialist er jo nesten det samme det!
Gratulerer med 1000! Er det et bra tegn at du sitter her på sentralen så mye? ;)

Neida, verken kommunist eller sosialist. Hvordan kunne jeg knytte ansvarstenkning til høyresiden slik da? Jeg var rød i min ungdom, men ikke lenger nå.

KrF ruler! Måtte de bare slutte å legge så mye avgifter på øl og vin. Har de ikke lest at Jesus gjorde vann til vin? Totalavhold er ekstremt. Måtelhold er bra linje.

Topp Bunn