U2 remasters

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.669
Torget vurderinger
4
Er det noen som har sjekket om de nye U2 remastringen av Boy, Gloria og War er verdt investeringen fremfor de gamle som allerede står i hylla?

De finnes med bonusskiver til nesten 200,-, men foruten Gloria hvor det er endel live-versjoner synes jeg ikke de andre bonusskivene hvor det for det meste er alternative mixer er så fristende. Derimot så jeg i dag at kompaniet har de nye enkle remastringene til 79,50.....

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
De er mye bedre enn de gml. innspillingene, men synes forsatt at lyden er noe "lukket".

Hifi journalister mener det er et kvantesprang, men er ikke helt enig!

De er helt klart vært pengene sine i forhold til de første CD innspillingene, men husker ikke hvordan lyden på LP,ene var.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
334
Sted
Oslo Vest
f skrev:
De er mye bedre enn de gml. innspillingene, men synes forsatt at lyden er noe "lukket".

De er helt klart vært pengene sine i forhold til de første CD innspillingene, men husker ikke hvordan lyden på LP,ene var.
Spørsmålet er vel hvordan de er i forhold til MFSL utgavene. De som er utgitt på MFSL altså.

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.669
Torget vurderinger
4
Tor Nado skrev:
f skrev:

Spørsmålet er vel hvordan de er i forhold til MFSL utgavene. De som er utgitt på MFSL altså.
Nei, Spørsmålet er hvordan de er ift. de gamle sølvskivene fra 80-tallet som man allerede har i hylla. De 463 hifinerdene som har kjøpt MoFi-utgavene til utsugerpris bryr jeg meg ikke så mye om. :-X

Topp Bunn