Tyrkia i Høstferien?

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Sommeren i år ble værmessig en gedigen nedtur, så jeg lengter meg snart syk etter sol og sommer. Derfor har vi bestemt oss for å ta en liten uke i sydligere strøk. Utgangspunktet vårt er ikke spesielt godt, vi har en slunken lommebok (maks 7.000 pr. pers) og kun mulighet til å ta ferie i høstferien så valgmulighetene er noe snevre. Har snust litt på Kemer i Tyrkia, noen som har vært der og ønsker å dele av sine erfaringer? Evt andre reisemål med utflukts muligheter å anbefale?

Lin

G

Gjestemedlem

Gjest
Jeg synest Azorene er spennende på denne tiden av året. Men det er en rolig plass, ikke mye uteliv og shopping og gamle ruiner. Men rik på naturopplevelser og er man interessert i planter og botanikk er det en artig plass. (Delfinturer, bade i vulkanske kilder a la Island, byer i vulkankratere, botaniske samlinger og en interessant kultur)

Har ikke vært i Tyrika ennå, men kommer til å reise ned dit om noen måneder, for å bli boende der et år eller to.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.875
En kollega av meg har leilighet i Kemer og har intet negativt å si om det stedet. Tvert imot.

Topp Bunn