Politikk, religion og samfunn Typisk lettvint media

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.063
Antall liker
7.917
Torget vurderinger
12
Føyer seg inn i rekken av «oh my God» nyheter. «Se hva som hender når....», «du vil ikke tro hva som skjer etterpå ....». Bare tull
 

Oppoverbakke

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.05.2017
Innlegg
120
Antall liker
36
Må ærlig talt si at jeg ikke helt klarer å se det du sikter til. Han kjører da rett frem, ihvertfall på videoen jeg ser på!
 

MartinSandvik

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.03.2008
Innlegg
764
Antall liker
453
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
8
Han svinger tydelig brått til høyre for å unngå bilen, synd det var et autovern eller lignede der.
Hadde han fortsatt rett fram ville sansynligvis bussen fortsatt rett fram, veier jo betraktelig mer enn en personbil.

På en annen side vise videoen viktigheten med å ha på belte (ref hu forrerst til venstre i bussen) når man sitter på buss.

--
Martin Sandvik
 

gooner4ever

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.02.2008
Innlegg
834
Antall liker
830
Sted
Mysen
Torget vurderinger
1
Ser ut som han prøver å unngå kollisjon med personbilen for så å miste kontrollen over bussen. Hadde han styrt rett frem hadde den nok ikke kjørt av veien.

Edit: noen var et par minutter før meg ser jeg :)
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg synes vel det er veldig mye lettvint og feilaktig presentasjon av både videoer og bildeserier i nettavisene. Spesielt ille er måten bildeserier presenteres i Nettavisen og artikler av typen "Se hvordan stjernene fra din ungdom ser ut i dag - du kommer til å bli sjokkert!". Vakre mennesker som har forandret seg bittelitt på 30 år, å for en sensasjon. ;)
 
Topp Bunn